Półroczne denko #2 / Lato i jesień

10:35

Cześć!
Czas na denko... nazbierało się u mnie u mnie pustych opakowań. Wyrzucam je z dużą radością, gdyż nie lubię, gdy coś zalega w kąciku mojego mieszkania ;).
Pokażę Wam dziś produkty, które zużyłam w ciągu minionego półrocza oraz odniosę do ich recenzji. Wszystkie produkty jakie stosowałam i zużyłam przypadły głównie na okres letni oraz jesienny.
Znacie to uczucie, gdy z ogromną radością kończycie jakiś produkt aby móc rozpocząć stosowanie nowego, który bardzo Was ciekawi? Ja tak, jednak zdarzają się także produkty perełki - kiedy wydobywam z nich ostatnie krople bardzo mi żal, że się kończą. Tutaj znajdą się te, które zazwyczaj fajnie mi służyły.

Klikając na nazwy produktów poznacie pełne RECENZJE.








4) Olejek rycynowy, Apteczka Babuni






7) Maseczka Zielona Glinka, Marion






















Denko nie jest szczególnie pokaźne jak na pół roku, jednak kolejne zapowiada się ogromne :).

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe