Aloesowy żel do mycia twarzy, Ceano Cosmetics / Spa&Fit

09:03

Demakijaż jest dla mnie kluczową częścią dbania o cerę. Sfery pielęgnacyjne to te, które silnie mnie interesują i każdy kosmetyk z tego obszaru dokładnie wertuję, dziś pod moim skrupulatnym ostrzałem znajduje się Aloesowy żel do mycia twarzy marki Ceano Cosmetics.


Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Aloe Barbadensis Gel, Panthenol, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactid Acid, Sodium Chloride, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Polysorbate 20, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, CI 19140, CI 42051.

Żel zawiera w sobie dosyć łagodne substancje myjące, jest w nim mój ulubiony aloes, który ma działanie antybakteryjne, przeciwzapalne i łagodzące.
Dodatkowo pozytywnie skład wzbogacają: panthenol, mocznik, kwas mlekowy.

Opakowanie: plastikowe, z pompką, wygodne i estetyczne w użyciu. Dzięki sposobowi wydobywania z buteleczki kosmetyk jest bardzo wydajny.
Konsystencja: w opakowaniu płyn, po wyciśnięciu przez atomizer lekka, biała pianka.
Zapach: delikatny, świeży - bardzo przyjemny.

Zastosowanie i działanie: Żel stosowałam głównie wieczorem w celu demakijażu. Produkt doskonale zmywał makijaż

Podstawowymi właściwościami takiego kosmetyku powinny być dla mnie:
- dokładne oczyszczanie,
- skuteczne zmywanie makijażu,
- delikatność,
- brak podrażnienia,
- łagodny, przyjemny zapach.
Ten płyn spełnił je wszystkie.

Muszę dodać, że moja skóra po myciu zawsze jest ściągnięta - taki jest urok posiadania suchej, wrażliwej i naczynkowej skóry niezależnie od użytego produktu myjącego w połączeniu z wodą, dlatego od razu po myciu twarzy sięgam po kosmetyki nawilżające i normujące pH.
Tutaj żel pozostawiał przyjemne uczucie delikatnego nawilżenia, wygładzenia - jeszcze się z tym nie spotkałam w takim kosmetyku - uczucie napięcia było znacznie mniejsze niż przy kosmetykach, które stosowałam dotychczas.



Żel doskonale wkomponował mi się w całą ALOESOWĄ PIELĘGNACJĘ:

1) Mycie twarzy żelem aloesowym Ceano Cosmetics.
2) Usunięcie pozostałości zanieczyszczeń Tonikiem do cery wrażliwej AA (z aloesem).
3) Nawilżenie i dodatkowe działanie antybakteryjne przy użyciu Żelu aloesowego Gorvita.

Produkty zawierające aloes w składzie zawsze budzą moje zaufanie, ten składnik zawsze pozytywnie oddziałuje na moją skórę.


Taka pielęgnacja służy mojej cerze przez ostatnie tygodnie wraz z zastosowaniem dwa dni w tygodniu Eliksiru młodości z Maidła.com.


Podsumowując:

Żel do mycia twarzy marki Ceano Cosmetics ze strony Spa&Fit doskonale spisał się w swojej roli. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nie podrażnia skóry ani oczu, a także posiada przyjemny, niedrażniący zapach.
Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że stanął na podium razem z żelem Facelle, który dotychczas także doskonale spisywał się w zmywaniu makijażu, jednak z pewnością częściej będę stosować właśnie ten 'rossmannowski' produkt ze względu na łatwiejszą dla mnie dostępność.

Żel można będzie dostać w ofercie sklepu internetowego Spa&Fit. Z tej właśnie strony pochodzi wiele moich perełek takich jak Czarne Mydło Nacomi, Krem do rąk Ceano, Masło do ciała z różą japońską Orientana.
Muszę przyznać, ze marka ta jak do tej pory doskonale trafia w moje upodobania zapachowe :) ktoś tam ma dobry nos.

Cena: 30,75

Podoba się? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe