Serum do rzęs i brwi Gold Philosophy, BANDI - początek kuracji

10:48

Witajcie!

Dziś chcę zapoznać Was z nowym kosmetykiem w moim asortymencie pielęgnacyjnym jakim jest Serum do rzęs i brwi Gold Philosophy, BANDI. Długo interesowałam się kuracją wzmacniającą na moje rzęsy, ponieważ zwłaszcza w ostatnim czasie znacznie się osłabiły. Silnie wahałam się pomiędzy zwykłą odżywką np. Eveline (odstraszyły mnie parabeny), a popularnymi w obecnym czasie specjalistycznymi produktami stawiającymi na odnowę, wzrost i zagęszczenie.
Jak wiecie dotychczas nie używałam żadnego produktu typowo ukierunkowanego na dbanie o rzęsy i brwi, co jakiś czas wspomagałam je olejkiem rycynowym i odżywką Alterra, których działanie było bardzo zadawalające, lecz krótkotrwałe i nie wpływało na zagęszczenie a bardziej na sprężystość i blask (właśnie sobie uświadomiłam, że nie robiłam tego od ponad miesiąca).


Po otworzeniu, bardzo estetycznego pudełeczka, zaskoczył mnie równie uroczy i wygodny pojemniczek z cennym produktem.

Serum do rzęs i brwi BANDI jest to innowacyjny kosmetyk, którego zadaniem jest:
- wzmocnienie struktury rzęs
- zapobieganie wypadaniu,
- wydłużenie i pogrubienie,
- regeneracja rzęs i brwi.

Bardzo chwali się producentom, iż opakowanie zawiera podwójne atomizery DUO w postaci szczoteczki (brwi,rzęsy) i precyzyjnego pędzelka (linia rzęs). Dodatkowo porównując do innych produktów tego typu tutaj w cenie dostajemy 4 ml odżywki oraz 4 ml serum, a nie jak w większości przypadków (miralash, xlash) 3ml.

Składniki aktywne serum:
- witaminy (biotyna, PP, B5)
- ekstrakt z żeń-szenia,
- ekstrakt z korzenia łopianu,
- peptydy (których jak dotąd szukałam w kosmetykach do pielęgnacji okolic oczu),
- gliceryna.

Składniki aktywne odżywka:
- kompleks witamin A, E, B7.




Sposób użycia:
Serum w pędzelku używa się jak eyelinera, natomiast aplikując szczoteczką tak jak tuszu do rzęs.

Kuracja powinna trwać 3-4 miesiące, aby uzyskać pełny efekt wydłużenia, wzmocnienia, zagęszczenia i zmniejszenia wypadania rzęs.
Pierwsze efekty powinny być widoczne po sześciu tygodniach zastosowania.

Cena: 167 zł
Pojemność: 2 x 4 ml






Moje rzęsy w dniu rozpoczęcia kuracji:




Bardzo niecierpliwie będę czekać na ewentualne efekty kuracji, gdyż moje rzęsy obecnie mają okres zaawansowanego osłabienia - o co podejrzewam niestety mój ulubiony tusz Lovely.
Chętnie sprawdzę też działanie serum na brwi, które w miarę lubię, ale przyda im się regeneracja. Dodam, że zawsze marzłam o kształcie mocno zarysowanego łuku, jednak żadna stylizacja nie jest mi w stanie tego dać, aby wyglądał naturalnie.


Używałyście jakiegoś intensywnego serum do rzęs w postaci 'eyelinera'? A może właśnie takiego fajnego DUO? I jak efekty?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe