Profesjonalny zestaw wybielający zęby / PureLite Home

13:23

Witajcie! 

Dbanie o jamę ustną i zęby jest dla mnie bardzo ważnym aspektem utrzymania codziennej higieny. Moje zęby nie są najmocniejszym punktem mojego wyglądu niemniej jednak staram się o nie dbać i utrzymywać w dobrym stanie.

Moje ząbki są z natury dosyć białe, jednak miejscem w jakim obserwuję nierówność kolorytu są kły oraz ze względu na krzywe ich ułożenie w przestrzeniach między zębami. Z pomocą zadbania o biel moich zębów przyszła marka PureLite wraz z Profesjonalnym zestawem wybielającym zęby.

Wybielanie zębów w domu stało się dosyć popularnym procederem także zapraszam zaciekawionych tym tematem. 


Zestaw dotarł do mnie w ładnym białym pudełeczku, które zawierało umieszczony w strzykawce dozującej żel wybielający oraz nakładki (szyny termalne), gdzie miał lądować specyfik przed aplikacją na zęby.

Kilka szczegółów na temat sugerowanego działania produktu:
- rozjaśnienie powierzchni zębów - już po 2-3 zabiegach widoczna różnica,
- brak nadwrażliwości,
- rozjaśnienie zębów do naturalnego ich odcienia.

'Mechanizm działania' żelu wybielającego z zestawu PureLite Home:
Nadboran sodu powoduje utlenianie się materiału organicznego w zębach odpowiedzialnego za przebarwienia szkliwa. Poprzez rozkład czynnej substancji zawartej w żelu wydzielają się atomy tlenu, które poprzez utlenienie w/w materiału organicznego sprawiają że przebarwienia stają się niewidoczne.

Pierwsze 2-3 dni kuracji polegają na odbarwieniu, wybieleniu płytki/szkliwa, a następne służą utrwaleniu efektów.

Okres zastosowania to 6-8 dni codziennego zastosowania. Nakładki z żelem należy trzymać na zębach od 30 do 40 minut.
W okresie zastosowania preparatu należy utrzymywać białą dietę i nie spożywać posiłków  i napoi barwiących (buraczki, kawa, mocna herbata, jagody).

Moje zastosowanie:
Po uformowaniu nakładek rozgrzanych w ciepłej wodzie nakładałam na nie żel tak, aby trafił później na zewnętrzną stronę zębów. Przez 40 minut kuracji zajmowałam się pracą na komputerze, malowaniem paznokci itp ;) czas szybko mijał, proces nie był kłopotliwy, jednak wewnątrz buzi zbierało się nieco więcej śliny.
Po ściągnięciu nakładek z żelem zauważalne było wybielenie obrzeży zębów oraz białe plamki na nich, po kilku minutach zanikały i koloryt stawał się jednolity.


Efekty zauważałam przez pierwsze 3-4 dni, później jakby niewiele się zmieniało - także potwierdzam tutaj słowa producenta, iż dalszy proces jest to utrwalanie efektu.

Moje zęby nie są może jakimś moim powodem do dumy (zdaję sobie z tego sprawę), jednak abym mogła zwizualizować Wam ewentualny efekt zastosowania musiałam je pokazać.
Na poniższych fotografiach możecie zaobserwować efekt przed i po pełnej kuracji Zestawem wybielającym do zębów PureLite. Starałam się na dwóch fotografiach wykorzystać światło dzienne i podobne ustawienia aparatu, ale efekt był jak najbardziej zbliżony do realistycznego.

Przed


Po


Mając na uwadze zastosowanie produktu jest ono dosyć wygodne jak ta tego typu produkt, specyfik utrzymuje się w silikonowych formach, nie wypływa. Jedynym minusem jaki zauważyłam podczas aplikacji jest to, że przy lekkim zaciśnięciu ust żel wybielający zbiera się głównie w zagłębieniach między zębami i finalnie po ściągnięciu nakładek efekt wybielenia jest widoczny głównie na obrzeżach powierzchni ząbków.
Bardzo podobało mi się, iż załączone do zestawu termiczne nakładki rozgrzewa się w gorącej wodzie i formuje w kształt swoich własnych ząbków, co pozwala na precyzyjne umieszczenie preparatu.
Żel nie drażnił nadmiernie jamy ustnej, nie uszkadzał dziąseł, jednak gdy dostał się w ich okolice występowało delikatne zaczerwienienie, które po krótkim czasie znikało.

Bardzo mocnym punktem specyfiku jest to, iż nie wystąpiła po nim u mnie nadwrażliwość zębów. Generalnie w doświadczeniu z innym tego typu produktem (stosowanym z 5 lat temu) pojawiła się i to bardzo silna wrażliwość na ciepło, zimno, a nawet dotykanie swetra :D.

Widziałam efekty kuracji u kilku osób i muszę Wam powiedzieć, że były znaczenie bardziej spektakularne niż u mnie - może to kwestia koloru kości, który w moim przypadku nie jest już w dużym stopniu do przemiany.

Nawet producent zaznacza, iż efekt wybielenia będzie następował do tego czasu, aż uzyskamy odcień naszych naturalnych ząbków, także można twierdzić, iż zadaniem żelu jest po prostu pozbywanie się osadów, przebarwień i płytki nazębnej, której rady nie dawały już tradycyjne pasty i szczoteczki.

Taki zabieg wybielania można powtarzać co 3 miesiące, aby na bieżąco pozbywać się płytki nazębnej oraz przebarwień, z którymi pasty nie dają sobie rady.

Żel jest bezpieczny dla zdrowia i delikatny.

Pojemność: 10 ml
Cena: 69 zł


Podsumowując jestem zadowolona z efektu, choć jest naprawdę subtelny, ja osobiście zauważam go na kłach oraz w zagłębieniach pomiędzy zębami. Efekt gładkich i białych ząbków bez nadmiernych przebarwień utrzymywać będę przy pomocy pasty z węglem aktywnym.

Widzicie efekt? Próbowaliście wybielania zębów w domu?

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka! :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Witaj, mam pytanie odnośnie tych nakładek. Kupiłam zestaw, ale nakładki nawet po namoczeniu w ciepłej wodzie wciąż są twarde i nie pozwalają na odciśnięcie na nich zębów. jak to wyglądało u Ciebie ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne zęby! :) Cudnie białe, widać, że o nie dbasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe zęby? Warto zaufać Centrum Stomatologii Dentech (http://www.centrum-stomatologii.pl)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam zaufania do takiego wybielania zębów w domu. Kiedyś próbowałam i nabawiłam się tylko nadwrażliwości zębów, gra nie warta świeczki. Jeśli chcecie mieć biały uśmiech to w gabinecie stomatologicznym o to trzeba zadbać, dobry dentysta gdynia na pewno takie wybielanie jest w stanie wykonać. Bezpiecznie i z efektami które nie znikną po miesiącu. Bez obawy o uszkodzenie szkliwa czy powstanie nadwrażliwości przy piciu i jedzeniu.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe