Marka MUSE Cosmetics - pierwsze wrażenie

16:00

Jakiś czas temu dotarła do mnie bardzo elegancka przesyłka, której wnętrze niezmiernie mnie ucieszyło. W pięknej torebce zastałam Wielozadaniową Maskarę MUSE Erato, której zadaniem jest pogrubienie, wydłużenie oraz stymulacja wzrostu rzęs. 

Zapraszam Was na wstępną prezentacje produktu.



Tutaj prezentuję Wam rzęsy pomalowane wyżej przedstawioną maskarą:


Jako pierwsze wrażenie odnośnie produktu muszę napisać, iż jestem zadowolona z jego działania - uzyskałam satysfakcjonujący mnie stopień pogrubienia oraz wydłużenia.
Jeżeli chodzi o pozostałe sugerowane właściwości Maskary MUSE Cosmetics będę sprawdzać je przed dłuższy czas, jednak widoczne efekty producent sugeruje już po 15 dniach stosowania.


Sugerowane działanie:
- stymulacja wzrostu rzęs,
- wzmocnienie rzęs,
- nawilżenie, kondycjonowanie i ochrona rzęs (panthenol w składzie),
- wzmocnienie włókien oraz cebulek rzęs (Widelash),
- uzupełnianie ubytków i zapobieganie wypadaniu rzes.

Ponadto jeżeli chodzi o działanie doraźne:
- pogrubienie,
- wydłużenie, 
- podkręcenie,
- głęboka czerń.

W pełnej ofercie do maskary dołączone są dwie dodatkowe szczoteczki.
Pojemność: 8 ml
Cena: 98 zł

Producent zapewnia, że produkt nie wywołuję reakcji alergicznych i moze być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe.



W ofercie marki zawarta jest także odżywka do rzęs Calliope, której zadaniem jest stymulacja wzrostu i regeneracji rzęs już w 15 dni oraz odżywka do włosów Clio.



Poznałam już bezpośrednie, doraźne efekty jakie pozwoliła uzyskać mi ERATO Volumizing Mascara jakimi są wydłużenie oraz pogrubienie rzęs. Silnie zaskakuje mnie wielofunkcyjność tego kosmetyku i z niecierpliwością będę czekać na wszystkie sugerowane właściwości, także te pielęgnacyjne.
Fajnie byłoby mieć w jednym kosmetyku zarówno odżywkę dbającą o włos oraz tusz, który upiększa i otwiera oko.

Dodam, iż bardzo mocnym punktem marki jest estetyka z jaką dociera do nas kosmetyk oraz szacunek dla czasu klienta - przesyłka dotarła bardzo szybko.

A Wy znacie kometyki marki MUSE Cosmetics? Jak Wam sie podoba sam pomysł wielofunkcyjnej maskary?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe