Paleta do konturowania twarzy - Face Form, Sleek / AlleDrogeria

09:11

Dziś czas na zapoznanie Was ze świetnym trio marki Sleek ze strony AlleDrogeria. Temu kosmetykowi kolorowemu przypatrywałam się bardzo długo, jednak nie mogłam zdecydować się na jakie wykończenie postawić: satynowe, matowe czy rozświetlające.
Ostatecznie padło na Bronzer, róż i rozświetlacz Face Form w odcieniu Light, gdzie te wartości rozkładają się.


Zaczynając od całokształtu: 
Bardzo podoba mi się minimalistyczne klasyczne opakowanie na zatrzask, które z łatwością daje się obsługiwać :). Dzięki takiej formie wszystko czego potrzebuję mam w jednej palecie!
Bronzer, rozświetlacz oraz róż są silnie napigmentowane także podejrzewam, że będą one bardzo wydajne. Przy użyciu trio należy mieć na uwadze iż właśnie z tego względu trzeba nauczyć się pracy z tą paletą, aby umiejętnie nakładać produkt, nie przesadzając z natężeniem konturowania.

Ja już niewielką ilością nałożoną na pędzel uzyskuję pożądany, nieprzerysowany efekt.

Przy odpowiedniej bazie (podkład, puder) trzymają się bez zarzutów! :)




Bronzer:
- silnie napigmentowany,
- matowy,
- w ciepłym, czekoladowym odcieniu.

Rozświetlacz:
- silnie napigmentowany,
- mocno połyskujący, jednolity, bez widocznych większych drobinek,
- bardziej o białym połysku.

Róż:
- silnie napigmentowany,
- bardziej w tonie ciepłym,
- z połyskującymi na złoto drobinkami - daje złotą, piękną poświatę (osobiście jego efekt podoba mi się bardziej niż załączonego rozświetlacza).

Przy użyciu różu moim zdaniem zbędne jest już wykorzystanie rozświetlacza.

Tutaj pokażę Wam, jak trio wygląda w świetle dziennym.






Tutaj w świetle sztucznym, z lampą:



Cena na stronie AlleDrogeria: 49,99 zł

Sama przesyłka dotarła do mnie w szybkim tempie, bez żadnych problemów, także chwali się, chwali :)

Cieszę się, że w moje ręce dostała się paleta z jaśnieszymi odcieniami, gdyż podejrzewam, że przy ciemniejszych efekt nawet przy mojej opalonej skórze byłby przerysowany.

Generalnie polecam do wypróbowania! Jest to wysokiej jakości kosmetyk w niewygórowanej cenie o pięknym wykończeniu. Dla mnie jest to paleta na większe wyjścia, gdyż w większości połyskuje, ale bronzera używam na co dzień.

Niedługo pokażę Wam jak kosmetyk wygląda w całym makijażu.

Co myślicie o marce Sleek? Mieliście coś z ich asortymentu?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe