Kapsułki Rival de Loop Anti-Age - skład i działanie

08:45

Jeden z ostatnich artykułów, a właściwie jego element wzbudził dosyć spore zainteresowanie, postanowiłam dokładniej Was z nim zapoznać. A więc dziś jeden z moich faworytów okresowego silnego odżywiania skóry: Kapsułki Anti-Age, Rival de Loop. Stosuję je w sytuacjach, gdy moja skóra potrzebuje silnej regeneracji, wówczas stosuję całą siedmiodniową kurację jako taki zastrzyk wspomagający. Przez te sytuacje rozumiem np. okres po lecie, gdy cera jest nieco przesuszona promykami słońca i wręcz przeciwnie pod koniec zimy, gdy moja cera potrzebuje silnego odżywienia po nieprzyjaznych warunkach termicznych i suchym powietrzu w pomieszczeniach.


Zawartość kapsułki jak na mój gust jest bardzo bogata w składniki aktywne, aby nie pozostać gołosłowną poniżej przedstawiam interpretację składu kapsułek Anti-Age, Rival de Loop / Rossmann:
Simmondsia Chinensis Seed Oil - olej jojoba o działaniu antybakteryjnym i silnie odżywczym,
- Octyldodecanol - emolient, który tworzy na powierzchni skóry warstwę zapobiegającą odparowaniu wody (jest to nawilżanie pośrednie),
- Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej migdałowy, odpowiedni dla każdego typu cery, nisko komedogenny,
- Tocopheryl Acetate - postać witaminy E, 
- Retinyl Palmitate - witamina A,
- Trilinolein - substancja oleista, przeciwutleniacz, występuje w olejach nasion lnianych, szafranu.
- Parfum - substancja zapachowa,
-Triolein, Tripalmitin, Trilinolenin, Tristearin - postaci glicerydów, tworzą film na skórze, który zapobiego odparowaniu wody,
- Lecithin - lecytyna, poprawia nawilżenie skóry, występuje naturalnie w organizmie człowieka,
- Ascorbyl Palmitate - antyoksydant, wykazuje właściwości delikatnie złuszczające, chroni przed utlenieniem się składników odżywczych z olei,
- Glyceryl Stereate - tłusty emolient, pozwala na uzyskanie przyjemnej, bardziej kleistej konsystencji, może być komedogenny
- Tocopherol - witamina E, antyoksydant
- Glyceryl Oleate - tłusty emolient, tworzy odpowiednią konsystencję, może być komedogenny
- Citric Acid - kwas cytrynowy.

Jak dla mnie skład wspaniały, a najważniejsze, że moja cera go lubi.



Sposób i efekty zastosowania:
Jednorazowo jedna kapsułka wystarcza mi na pokrycie całej twarzy, szyi i dekoltu. Produkt stosuję solo, głownie wieczorem na oczyszczoną cerę.
Kosmetyk długo się wchłania, ale mi to nie przeszkadza w nocnej pielęgnacji. Co jest dodatkowym plusem pięknie, odprężająco pachnie.
O poranku cera jest bardzo wypoczęta, świetlista, gładka i napięta - po prostu widocznie odżywiona
Jest to kosmetyk, który zawsze będzie wracał do mojej kolekcji co jakiś czas na tygodniową kurację;) znajduje się wśród sztandarów mojej pielęgnacji.

W ofercie producenta występują także kapsułki niebieskie, które moim zdaniem posiadają znacznie mniej wartościowy skład, a tę samą cenę, jednakże często spotykają się z pozytywnymi opiniami. Przyznam szczerze, że nawet ich nie używałam, bo za każdym razem, gdy sięgam po nie w drogerii to skutecznie zniechęca mnie w nich silikon na pierwszym miejscu w składzie. 

Bardzo fajną inicjatywą dla opisywanych kapsułek są rybki Dermogal o podobnym działaniu, a i w przeliczeniu w korzystniejszej cenie.

Opisywany produkt dostaniecie w każdym Rossmannie :).

Co myślicie o tych kapsułkach? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe