Pielęgnacja włosów - Kosmetyki warte uwagi / Marion

08:24

Witajcie:).
Dziś kilka słów o kosmetykach marki Marion, które miałam możliwość testować przez ubiegły miesiąc. Opiszę tutaj dwa produkty służące do pielęgnacji włosów: Błyskawiczną odżywkę intensywnie nawilżającą do włosów suchych, matowych i zniszczonych oraz Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym.
Muszę zaznaczyć jednak, że błyskawiczna odżywka tylko w wersji 'różowej' towarzyszy mi już od kilku lat. 


Właściwie od zawsze uwielbiam odżywkę ekspresową Marion rozświetlającą w różowym opakowaniu. Okazuje się że ta wskazana powyżej jest równie przyjazna moim kosmykom.
Dzięki niej włosy:
- łatwo poddają się zabiegowi rozczesywania po myciu,
- zyskują połysk,
- stają się miękkie i gładkie w dotyku.

Odżywki marki Marion sprawdzają się na moich włosach nawet lepiej niż te mgiełki z Gliss Kura. Nie zrezygnuję z ich stosowania również w przyszłości :).

Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym, Marion - bardzo przyjemny w użyciu produkt. W artykule dotyczącym pielęgnacji włosów pisałam, że właśnie brakuje mi dobrego serum na końcówki, odpowiedniego do stosowania niemalże codziennego - już mam.
Fluid ma przyjemny, słodki zapach, który nie jest męczący, ponieważ nie utrzymuje się natrętnie na włosach. Można go nakładać zarówno na mokre jak i suche końcówki - w żadnym z tych zastosowań nie stwarza wrażenia tłustych, sklejonych włosów.
Po zastosowaniu końcówki faktycznie wydają się scalone, co pozwala je 'zakonserwować' i chronić przed obłamywaniem.
Pamiętajmy jednak, że żaden kosmetyk nie jest w stanie odbudować włosa i przywrócić zdrowe końcówki - takie produkty dzięki silikonom i olejkom po prostu pozwalają zachować ich ładny wygląd.
Silikony w składach odżywek i fluidu także chronią włosy przed działaniem warunków zewnętrznych. Ja osobiście staram się unikać tego składnika przy użyciu na skórę głowy, ponieważ uniemożliwia skórze 'oddychanie', jednak na włosy moim zdaniem jest jak najbardziej wskazany.


Powyższe kosmetyki mogłam testować dzięki uprzejmości marki Marion, której produkty obecne są w mojej pielęgnacji włosów już od dawna.


Lubicie produkty Marion? Jest coś co szczególnie polecacie z ich asortymentu?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe