Nowości pielęgnacyjne / elixirzycia.pl

08:52

Witajcie! Dziś pragnę zapoznać Was z moimi nowościami kosmetycznymi pochodzącymi ze strony Elixir Życia. Gdy otrzymałam przesyłkę moje zaskoczenie było ogromne, gdyż nie spodziewałam sie tak szybkiego działania sklepu, w dzisiejszym świecie naprawdę wszystko zaczyna działać 'chcesz i masz' ;).

Będę miała przyjemność testować same przyjemne kosmetyki - przynajmniej dla oka. Z pewnością zauważycie tu powrót marki Ceano Cosmetics, z którą już Was zapoznawałam i która mnie zachwyciła, ciesze się, że staje sie ona coraz łatwiej dostępna i popularna. Z dużą ciekawością testować będę też zupełną dla mnie nowość - kosmetyki do włosów Chantal.


A więc spójrzcie:

Aromatyczna, organiczna woda różana, Ceano Cosmetics


Mam nieodparte wrażenie, że będzie to idealny kosmetyk na letnie upalne dni zwłaszcza, że produkt oparty jest na wodzie z róż organicznego pochodzenia. Wody różanej zamierzam używać w ciągu dnia w ramach odświeżenia, ochłodzenia i kojenia skóry.

Truskawkowy mus pod prysznic, Ceano Cosmetics


Taki mus o zapachu jednego z moich ulubionych owoców z pewnością będzie rozpieszczał zmysły. Mam nadzieję, że zapach okaże sie bliski naturalnemu, a wykończenie jakie będzie pozostawiał na skórze po prysznicu będzie aksamitne w dotyku.
Liczę tu na walory zapachowe!

Jego zadaniem jest delikatne oczyszczanie ciała i nadanie mu gładkości. Pamiętacie recenzję takiego musu o zapachu melona?

Płyn do kapieli Czerwone winogrono, Jogurt do ciała Czerwone Winogrono, Ceano Cosmetics


Winogrono zarówno o nutach słodkich jak i poniekąd świeżych - płyn do kapieli oraz jogurt do ciała służyć mi będą w wieczornym seansie pielęgnacyjnym jako miły, otulający dodatek myjący i odżywczy. Jeżeli jogurt do ciała okaże się lekki w konsystencji i charakteryzował bedzie sie szybkim wchłanianiem może posłuży również do porannego nawilżania. Same te zapachy kojarzą mi sie już nieco z jesienną aurą, może poczekają by w niej sie sprawdzić.

Odżywka dwufazowa do włosów farbowanych SESSIO, Chantal


Odżywki ekspresowe bardzo lubię. Ostatnio tylko one ratują moje włosy przed totalnym zniszczeniem, gdyż nie poświecałam kosmykom zbyt wiele czasu przez ostatnie dwa/trzy miesiące... Planuje akcję regenerację w oparciu o porządny szampon, wcierki, olejowanie oraz właśnie w/w odżywki ekspresowe, które sa zbawienne jeżeli chodzi o nadanie błysku, wizualne scalenie końcówek i bezbolesne rozczesywanie włosów.
Dwufazowe kosmetyki do kosmyków w atomizerach zawsze sie u mnie sprawdzają, myślę, że tutaj będzie podobnie.

Odżywczy szampon kokosowy z serii ProSalon Professional, Chantal


Wypróbuję też szampon z profesjonalnej linii Chantal, który dedykowany jest suchym, zniszczonym włosom. Funkcje naprawcze w nim mają pełnić proteiny sojowe oraz ekstrakt z kokosa.

Serum do włosów cienkich, łamliwych i zniszczonych, ProSalon MED, Chantal


Jak regeneracja włosów to ze specjalnie ku temu kierowanymi kosmetykami. Dłuższy czas w mojej pielęgnacji włosów ponownie chce poświęcić wcierkom oraz serum.
To tutaj to zaawansowany kosmetyk, którego zadaniem jest wzmocnienie suchych, łamliwych i zniszczonych włosów. Mam nadzieję, że zahamuje też nadmierne ostatnimi czasy ich wypadanie.

Wszystkie wyżej zaprezentowane kosmetyki pielęgnacyjne oraz wiele więcej znajdziecie w sklepie elixirzycia.pl.

Już za jakiś czas będą pojawiać się moje opinie na temat przedstawionych powyżej kosmetyków, jedne z nich potrzebują nieco więcej czasu na testy inne nieco mniej. Spodziewajcie się ich w niedalekiej przyszłości :).

Pozdrawiam ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe