Melonowy mus pod prysznic, Ceano Cosmetics / Spa&Fit + Wyniki konkursu

09:43

Dziś o produkcie, który zachwycił mnie swoją delikatnością, wspaniałym zapachem oraz samą niezwykłą dla mnie konsystencją - Melonowym musie pod prysznic, Ceano Cosmetics dostępnym na stronie Spa&Fit.


Skład musu: Sodium Chloride, Glycerin, Aqua, Sodium Cocoyl, Isethionate, Sorbitol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Propylene Glycol, Parfum, Phenoxyethanol, Denatonium Benzoate, Terasodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 19140 - typowo drogeryjny bez parabenów i PEG. Z tego co porównywałam Organique w swoich piankach wykorzystuje dosyć podobne składy.

Moje wrażenia dotyczące produktu:

Po samym otworzeniu musu zaskoczyła mnie ogromna estetyka opakowania, produkt dodatkowo zabezpieczony był szczelnym wiekiem. 
Kolejne co bardzo mi się spodobało to subtelny, nieuderzający zapach świeżego owocu melona :).
Zapach jest bardzo naturalny i długo utrzymujący się na ciele.

Delikatna, puszysta, gęsta konsystencja pianki wraz z zapachem sprawiały, że kosmetyk mogłabym nazwać nawet smakowitym.


Mus ten dawał mi ogromną przyjemność podczas zażywania prysznica. Pozostawiał skórę bardzo gładką, wręcz aksamitną w dotyku, otuloną świeżym zapachem.
Po użyciu produktu nie należy spodziewać się nawilżenia skóry, jednak nie jest ona też w żadnym wypadku ściągnięta i przesuszona, tak jak po niektórych żelach pod prysznic u mnie się zdarzało.

Wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać delikatny, wystarczający efekt oczyszczenia.
W połączeniu z wodą produkt lekko się pieni i gładko rozprowadza na skórze.

Mus zawiera drobinki, które pod wpływem wody stopniowo się rozpuszczają - delikatnie pobudzają i ujędrniają skórę.






Podsumowując:

Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego produktu marki Ceano Cosmetics. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyku oczyszczającego w takiej postaci - teraz wiem, że jest to wspaniała forma relaksu oraz zaznania przez skórę przyjemnej dawki delikatności.
Ten mus rozpieszcza zmysły! Obecnie jest to mój kosmetyk must have podczas prysznica jako elementu małego domowego Spa.
Ogromnie się cieszę, że trafił w moje ręce :).



Cena: 27,80

Melonowy mus pod prysznic, a także o wiele więcej wspaniałości pielęgnacyjnych będzie można zakupić na stronie Spa&Fit - TUTAJ.

Jak zapatrujecie się na taki smaczek w pielęgnacji :)?


WYNIKI ROZDANIA


Zwyciężczynią rozdania jest: Martyna Mika

Gratuluję :)

Kolejne rozdanie już niebawem!

Pozdrawiam Was, Strudelka.

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe