Nowości LAMBRE - Krem na dzień i na noc DNA-SHOT

07:51

Cześć!
Dziś chcę zapoznać Was z moimi nowościami w pielęgnacji twarzy. Sama ta część dbania o siebie jest dla mnie najistotniejszym elementem i spośród wielu kosmetyków staram się wybierać te, które odpowiadać będą potrzebom mojej cery.
Jak już wspominałam, przy wyborze kosmetyków do twarzy nie kieruję się numerkiem na opakowaniu, a składem i wymaganiami mojej skóry.
Poznajcie kremy na dzień i na noc DNA-SHOT LAMBRE.


Kremy skusiły mnie składnikami, które lubię w kosmetykach, samym zaufaniem do marki po stosowaniu Coenzyme Q10, fajną formą opakowania (pompka), które chroni kremy przed utlenianiem oraz estetycznym design'em, który tutaj bardzo cenię.

Kilka słów wprowadzenia na temat kremów:

Sugerowane właściwości kremu DNA-SHOT Day Cream:
- intensywne nawilżenie,
- odżywienie,
- odnowa naturalnej warstwy lipidowej,
- zmiękczenie i wygładzenie,
- wypełnienie zmarszczek,
- zwiększenie elastyczności i jędrności
- ochrona przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego.

Ze względu na zawartość masła shea (karite) pozwala na uzyskanie naturalnego filtra UV, nawilżenia, natłuszczenia oraz odżywienia, składnik ten działa też przeciwbakteryjnie. Sama masełko w kremach i balsamach bardzo lubię, a i w organicznej formie zawsze byłam nim zachwycona - także to na ogromny plus.

Składniki aktywne:
- skwalan,
- masło shea,
- olej makadamia,
- olej ze słodkich migdałów, 
- kwas hialuronowy, 
- olej z rokitnika, 
- DNA-Na, 
- Matrixyl.

Cena: 49 zł
Pojemność: 50 ml


Sugerowane właściwości kremu DNA-SHOT Night Cream:
- intensywne nawilżenie,
- wygładzenie skóry,
- uelastycznienie, ujędrnienie,
- wzmocnienie i regeneracja warstwy lipidowej i naskórka,
- zmniejszenie głębokości zmarszczek,
- poprawa kolorytu cery.

Składniki aktywne:
- skwalan,
- olej makadamia,
- olej ze słodkich migdałów, 
- olej z rokitnika, 
- Chronodyn,
- DNA-Na, 
- Moist 24.

Skład kremu DNA-SHOT na noc jest dosyć długi co często nie jest moim zdaniem zbędne, jednak wszystkie składniki, które są mi potrzebne znajdują się na dosyć wysokich notach.

Cena: 54 zł
Pojemność: 50 ml

Bardzo ciesze się, że kremy zawierają olejki, które uwielbiam zwłaszcza w nocnej pielęgnacji i ciężko mi się bez nich teraz obyć.


Planowane zastosowanie:
Kremy zamierzam stosować zgodnie z zaleceniami producenta - na dzień oraz na noc na oczyszczoną skórę twarzy. Postaram się nie włączać do pielęgnacji żadnych nowości, aby uważnie obserwować działanie tychże produktów.

Moje oczekiwania względem produktu:
Moja skóra wymaga od kremu silnego stopnia nawilżenia i odżywienia - chcę aby rano moja twarz była wypoczęta i wyraźnie zdrowa. Chciałabym uniknąć działania komedogennego oraz wszelkich podrażnień - moja skóra potrzebuje bomby składników aktywnych, ale także delikatności.

Od kremu na dzień oczekuję utrzymania nawilżenia cały dzień, ale również nienagannego zachowywania się pod makijażem.
Od kremu na noc natomiast silnego odżywienia, regeneracji po całym dniu, poprawy nawilżenia i ogólnej kondycji cery.


Moja skóra nie jest silnie problemowa jeżeli chodzi o wypryski, jest względnie gładka, ale o nierównym kolorycie i podatna na zaczerwienienia - chciałabym aby kremy utrzymywały jej dobry stan.

Generalnie muszę stwierdzić, że skład produktów mi się podoba, składniki zawarte na pierwszych miejscach znam i lubię, dotychczas w czystej formie sprawdzały się na mojej buzi dobrze, także mam nadzieję, ze kremy mi posłużą.

Zazwyczaj w pielęgnacji twarzy używałam różnych produktów, każdy innej marki jednak starałam się dopasowywać je pod względem składu aby komponowały się w bogaty wachlarz składników dla cery, nigdy nie stosowałam duetu - z przyjemnością sprawdzę jak działa :).

Po dogłębnych testach przedstawię Wam te dwa kosmetyki w bardziej szczegółowy sposób, ustosunkowując się już do nich na podstawie własnych doświadczeń.
Co myślicie o zastosowaniu dwóch produktów tej samej serii? Uważacie, że ich działanie będzie skuteczniejsze?

Słonecznego dnia!
Strudelka

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że my kobiety mamy właśnie takie kosmetyki gdyż ich używanie moim zdaniem jest potrzebne i bardzo pomaga naszej skórze. Jak dla mnie bardzo ciekawym rozwiązaniem jest krem na dzień z https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/kremy-na-dzien i odkąd zaczęłam go używać to faktycznie moja skóra twarzy zrobiła się o wiele bardziej delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy słyszałyście o produktach polskiej marki Dabi'a? Jest to marka stworzona specjalnie dla kobiet po 40. roku życia. Poczytajcie więcej o kosmetykach i suplementach diety na ich stronie - znajdziecie tam produkty takie jak serum peptydowe, które stymuluje syntezę kolagenu i zapobiega powstawaniu zmarszczek.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe