Biżuteria Born Pretty Store - prezentacja

07:13

Przyszedł czas na dokładną prezentację wisiorków ze strony Born Pretty Store. Miałam już przyjemność nosić każdy z nich także mogę wyrazić na ich temat swoje zdanie.
Sam design biżuterii jest bardzo fajny, od delikatnego po pokaźny, ich urok jest niezaprzeczalny. Minusem może być ich trwałość, gdyż już po pierwszym użyciu ściera się z nich kolor do różowego. Jako, że ja biżuterię tego typu zakładam od wielkiego dzwonu to to, że są 'jednorazowe' zupełnie mi nie przeszkadza ;).
Można nacieszyć nimi oko, także zapraszam na prezentację.














Podsumowując moje poprzednie słowa biżuteria prezentuje sie bardzo ładnie, jednak jej jakość jest przeciętna. Powiedziałabym, że to błyskotki na dwa wyjścia - dla mnie to wystarczająco, gdyż rzadko nosze wisiory.
Najlepiej pod względem jakości oceniam łańcuch.



Generalnie sklep ma mega dużą ofertę jeżeli chodzi o biżuterię i akcesoria do paznokci, z przyjemnością ją przemierzam i wyszukuję nowości. Z wisiorków jestem zadowolona, jednak nie są one stworzone dla osób ceniących sobie prestiżową biżuterię.


Jak Wam sie podoba ta fotograficzna prezentacja i sama biżuteria? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe