Haul zakupowy - Rossman 1+1

08:50

Witajcie kochani!
Jak wiadomo ostatnia promocja w Rossmenie zatrzęsła światem urodowym ;) jestem tym typem osób, które nie ominął takiej okazji :)


Spójrzcie co przyciągnęło moją uwagę jeżeli chodzi o kosmetyki kolorowe.

1) Podkład L'oreal True Match (Golden Ivory/W1) dopasowujący się do kolorytu cery, ujednolicający i udoskonalający cerę, SPF 17. 
Z pierwszego wrażenia: Dobrze stapia się ze skórą i nie pozostawia nieestetycznych smug, w konsystencji rzadki podobny do mojego faworyta jesiennego Affinitone. Zawiera delikatne, połyskujące, rozświetlające drobinki.

Gama odcieni tych kosmetyków jest bardzo bogata, występuje tam mnóstwo tych o żółtej pigmentacji dzięki czemu z łatwością można wybrać dla siebie ten pozbawiony różowych tonów.
Na flakoniku znajdziemy oznaczenia:
N - o tonach neutralnych (beże),
C - o tonach różowych (dla osób o jaśniejszej, 'chłodnej' cerze)
W - o tonach żółtych.

Trwałość? Wpływ na cerę? Sprawdzę to wszystko dokładniej na drodze dłuższego stosowania!

2) Maybelline Affinitone (Opal Rose/09). O tym podkładzie pisałam już wiele (TU i TU) ;), zmieniam tylko lekko odcienie (dobierając te o żółtych tonach).


3) Puder prasowany Rimmel, Stay Matte - tradycyjna forma, proste opakowanie, odcień grający w barwach beżu o żółtawych tonach. Pozostawia satynowe w dotyku wykończenie.

4) Podkład Bourjois Healthy Mix (Vanilla) - chcę koniecznie go spróbować, lecz mam już wiele podkładów jasnych na sezon zimowo-wiosenny. Wzięłam odcień nieco ciemniejszy niż odpowiedni na tę chwilę, gdyż zamierzam poczekać z nim do lata :).

5) Znany już doskonale, ulubiony tusz do rzęs Lovely, Curling Pump Up Mascara (Tutaj o niej).

A Wy skorzystałyście z tej promocji czy może ją sobie darowałyście (jeżeli tak to silnie zazdroszczę silnej woli;))?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe