Foodbook1#

09:04

Witajcie kochani!
Dziś przedstawię wam mój dzienny jadłospis, który jak zawsze układa się nieprzypadkowo. Bardzo często już poprzedniego dnia wiem co będę jadła dnia kolejnego :) ta metoda planowania pozwala mi na utrzymanie świeżości produktów i na zmniejszenie ilości tych wyrzucanych.


Tutaj skomponowałam trzy oparte na podobnych składnikach, ale tak naprawdę różne w smaku potrawy, które przygotowałam o poranku i spożywałam w ciągu całego dnia. Spożywam je na zimno bądź na ciepło.
Po dodaniu ulubionych przypraw i ich kombinacji (pieprz, zioła prowansalskie, sól) i polaniu oliwą z oliwek bądź rozpuszczenia na ciepłych składnikach masła za każdym razem nabierają nieco innego, pysznego smaku :)


Śniadanie: Smoothie na bazie bananów, migdałów, mleka, soku z cytryny z dodatkiem masła orzechowego i siemienia lnianego / miks warzywa, ryż, tuńczyk.




Podczas posiłku nieco rozdrabniam wszystkie składniki i mieszam je ze sobą :)

Pomiędzy posiłkami owoce:


Lunch: Sałatka na bazie ryżu, tuńczyka (którego mogę jeść w nieograniczonych ilościach:D) i kwaszonego ogórka (sól, pieprz, olej rzepakowy).



Obiad: Filet z kurczaka duszony z ziołami prowansalskimi i sypką papryką, surówka z czerwonej kapusty, sałatka na bazie czerwonej fasoli, groszku i selera, kasza kuskus.



Kolacja: twaróg ze śmietaną i szczypiorkiem w towarzystwie chleba pełnoziarnistego.


Czasem brakuje pomysłu na to co można przygotować na szybką i zdrowa przekąskę. Prezentowane posiłki są naprawdę proste, a może komuś podrzuciłam na coś 'smaka' ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe