Zestaw pędzli do makijażu / Banggood

18:35

Dziś zapraszam Was do zapoznania się z postem dotyczącym zestawu pędzli - miękkich puchaczy ze sklepu internetowego Banggood. 
Jeżeli chodzi o ten aspekt zawartości mojej kosmetyczki już dawno wołał o pomstę do nieba, niewielka kolekcja moich pędzli już nieco się zużyła i delikatnie przebarwiła, nie wyglądało to estetycznie. Nie jestem maniaczką makijażową, nie umiem tworzyć arcydzieł na mojej twarzy niemniej jednak uważam, że delikatny makijaż (podkreślający, a nie zakrywający urodę) jest pozytywnym bodźcem w dbaniu o siebie.

Zestaw znajdziecie tutaj: PĘDZLE DO MAKIJAŻU


Przedstawiane dziś pędzle są bardzo miękkie w dotyku, wykonane są ze sztucznego włosia, co wydaje mi się nie być żadną wadą a wręcz przeciwnie nawet drobną zaletą.
Nawet przy mocniejszym pociągnięciu nie wypada z nich włosie, podczas wykonywania makijażu jak dotychczas także nic takiego nie miało miejsca.


Opis poszczególnych pędzli (OD LEWEJ).

Makijaż twarzy:
1) Typ pędzla FLAT TOP, który charakteryzuje ścięte pod skosem włosie. U mnie fajnie sprawdza się do nakładania podkładów oraz w manipulacji bronzerem o konsystencji aksamitnej.
2) Płasko ścięty pędzel flat top, który także dobrze radzi sobie z pomocą w nakładaniu podkładu, gładko sunie po cerze, nie wchłania zbyt dużej ilości produktu - w przypadku podkładów jakie stosowałam (Affinitone, Krem BB  Mizon, Bourjois Heathy Mix) nie pozostawiał smug.
3) Podobnie jak 1, jednak posiada mniej zarysowany skos, jest wręcz zaokrąglony - używam go przy nakładaniu różu i w tej roli spisuje się idealnie.
4) Zaokrąglony pędzel ze zbitym włosiem świetnie spisuje się w aplikacji bronzerów w kamieniu, używam go także do wykańczania makijażu pudrem sypkim (ze względu na brak w zestawie czegoś na styl pędzla kabuki).
5) Pędzel stożkowy, zaokrąglony o bardzo gęstym włosiu, często nakładam nim PŁYNNY podkład/korektor w okolicach oczu oraz nosa. 

Makijaż oczu:
1) Pędzelek stożkowy, który pozwala dosyć precyzyjnie nakładać cienie (tak jak wspominałam ekspertem nie jestem, gdyż nie wykonuję mocnych, zaawansowanych makijaży, jednak w nakładaniu moich tradycyjnych brązów jest super).
2) Pędzelek cięty na okrągło spisuje się przy rozcieraniu granic cieni i blendowaniu ich.
3) Pędzelek ścięty skośnie, dosyć szeroki, spisuje się w nakładaniu cienia bazowego na powierzchni całej górnej powieki (u mnie zazwyczaj zwykłego, jasnego beżu). Jest mało precyzyjny, do pracy na większej powierzchni oka.
4) Niemalże identyczny z poprzednikiem jednak bardziej zaokrąglony - tak szczerze jeszcze go nie użyłam, ale myślę, że będzie mi służył w podobnym celu.
5) Pędzelek szeroki, płasko ścięty rozcieram nim cienie na większej powierzchni, często także nakładam nim rozświetlacz pod łuk brwiowy. 

Odnoszę wrażenie, że dzięki zbitemu włosiu pędzle te nie chłoną zbyt dużych ilości kosmetyków. W przypadku nakładania podkładu nie dostaje on się łatwo do wnętrza puchacza co powodowałoby straty jeżeli chodzi o wydajność używanych produktów.

Pędzle do makijażu twarzy przyjemnie, delikatnie suną po powierzchni cery, nie zostawiają żadnych smug czy nie przyczyniają się do powstawania plam przy nakładaniu suchych kosmetyków (róż, bronzer, puder w kamieniu).

W zestawie tym brakuje mi tylko jednego pędzla większych gabarytów do szybkiego i sprawne oprószania twarzy podkładami mineralnymi czy też sypkimi pudrami wykańczającymi makijaż.


Jeżeli chodzi o pędzelki do makijażu oka muszę przyznać, że kształty niemalże każdego z nich w dużej mierze sprawdzają się głównie w rozcieraniu granic pomiędzy cieniami, blendowaniu czy też nakładaniu ich na większe partie powiek, jednak znajduje się w nim także pędzelek stożkowy z idealnie zbitym włosiem, który umożliwia bardziej dokładne rozmieszczenie cienia. Brakuje tutaj trochę precyzyjnego, ściętego pędzla do nakładania eyelinera w słoiczku.


Moje wrażenia dotyczące pędzli są pozytywne, jak na swoją cenę są dobrej jakości, a włosie jest delikatne i wytrzymałe - jak do tej pory nie wytarło się, nie wypada. Jako średni ekspert w dziedzinie pędzli jestem zadowolona z użytkowania - te przedstawione w niniejszym poście dają dużo możliwości.

Czy mieliście do czynienia z tego typu pędzlami?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mam ze dwa podobne zestawy pedzli i faktycznie wcale nie są złe

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle wyglądają na dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle do makijażu oczu to niestety porażka :P Nie używam ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz mega fajne pędzle! :) super sie prezentują
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe