Miesiąc w zdjęciach #6 / Kwiecień/Maj

12:05

Jak to obecne jest w dzisiejszym świecie czasem każdy lubi się nieco obnażyć ;). Tak więc dziś pokazuję Wam fotorelację z moich ubiegłych dwóch miesięcy. Jest to luźny post, w którym chcę pokazać moim czytelnikom odrobinę tego jak spędzam czas i co lubię.

Kwiecień upłynął mi pod znakiem dbania o dom i nasze potrzeby, organizowałam wspólnie spędzany czas, dogadzałam kulinarnie i dbałam o estetykę.
Pojawiły sie u mnie takze nowosci w zakresie ubioru i akcesoriów.




W maju cud narodzin naszego synka sprawił, iż cały nasz świat kręci się w koło niego <3, niemniej jednak staram się spełniać wszystkie dotychczasowe zadania, choć czasem mam wyrzuty sumienia, a nawet wewnętrzny niepokój, iż nie mogę zrobić wszystkiego w 100% tak jakbym chciała. Moje wnętrze estetyki ubolewa nad tym, że ten przysłowiowy brodzik nie jest czysty w takim stopniu jak bym chciała... ale cóż, jak to powiedziała moja siostra nie od czystego brodzika zależy przyszłość dziecka, a od naszej opieki nad nim i poświęcenia mu uwagi i pełni troski. :)
W nowej roli czuję się wspaniale, choć muszę pogodzić się z tym, że nie zawsze może być wszystko idealnie, gdyż trzeba rozsądnie podzielić czas i siły.
;)


A jak minęły Wasze dwa wiosenne miesiące? Podzielcie się ze mną tym co u Was słychać, muszę nadrobić zaległości. :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Miło się ogląda tak piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe dziecko strasznie pochłania nas czas, ale nie ma nic przyjemniejszego od macierzyństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia. No i ... gratuluje synka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze- serdecznie gratuluję ;)
    Po drugie- bardzo podoba mi się ta seria, ja jestem pasjonatką fotografowania natury, ale ostatnimi czasy bardzo ciągnie mnie właśnie do takich zdjęć, bardziej lifestyleowych, estetycznych, cieszących oko, takich właśnie jak Twoje :)
    I po trzecie- piękne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe