Stop wypadaniu włosów z Cece of Sweden MED

09:57

Witajcie!
Czas na wnioski dotyczące kuracji przeciw wypadaniu włosów Cece MED, która trwała u mnie blisko dwa miesiące.

Seria tychże produktów myjących i pielęgnacyjnych marki zawiera w sobie 4 elementy:
1) Ampułki Intensywna Kuracja Przeciw wypadaniu włosów.
2) Odżywkę przeciwko wypadaniu włosów.
3) Szampon.
4) Lotion.

Linia kosmetyków Cece MED kierowana jest ku wszystkim kobietom chcącym zadbać o swoje kosmyki. Ma pozwolić na stymulacje wzrostu włosów, zapobieganie ich wypadaniu, skuteczne ich kondycjonowanie.

Ampułki do skóry głowy Intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów Cece Med

Produkt zamknięty jest w 30 tubkach o pojemności 7 ml. Bardzo ułatwia to stosowanie, gdyż mamy pewność, iż kuracja będzie podzielona równo tak aby wystarczyła nam na określony czas. Nadaje to także estetyki produktowi.

Niemalże każdego dnia, czasem co dwa dni masowałam skórę głowy nakładając na nią specyfik. Na pewno już sam delikatny dotyk pobudzał wzmacniał cebulki, ale stosowanie takiego produktu jest dobrą okazją aby poświęcić czas takiemu zabiegowi.

Zawartość ampułek jest lekka, nie pozostawia na włosach i skórze włosów żadnego tłustego filmu, bez obaw można stosować ją nawet o poranku następnie odczekując chwilę aby cenne składniki wchłonęły się i miały szansę zadziałać, czasami dodatkowo po zabiegu osuszam włosy przy nasadzie suszarką.
Już po samym zastosowaniu miałam wrażenie, iż włosów jest nieco więcej, to tylko efekt wizualny wywołany uniesieniem włosów przy nasadzie podczas nakładania i osuszania, ale zawsze staje się aspektem pozytywnym.

Moje włosy chciałam wzmocnić przed burzliwym czasem połogu, gdzie organizm jest osłabiony i bardzo wiele traci w zakresie cennych składników i witamin.

Nie jestem pewna ile w tym pomogła cała kuracja i wcieranie zawartości ampułek niemniej jednak jak na razie jest bardzo dobrze jeżeli chodzi o włosy - nie wypadają, są witalne i elastyczne.

Lotion przeciwko wypadaniu włosów Cece Med

Kosmetyk pielęgnacyjny, który dzięki swojej lekkiej formule stał się chyba moim faworytem całej, gdyż doskonale odświeżał włosy, dzięki niemu mogłam w awaryjnych sytuacjach okiełznać fryzurę, by jeszcze przez chwilę wyglądała dobrze :).
Nakładałam go często po myciu włosów jako element całości kuracji, niemniej jednak jego powyżej wspomniana właściwość kusiła mnie także do zastosowania pomiędzy myciami.

Szampon przeciw wypadaniu włosów Cece Med

Produkt okazał się skuteczny w myciu włosów oraz skóry głowy, radził sobie z wymywaniem olejków. Przyjemnie się pienił dając uczucie odpowiedniego poziomu oczyszczenia. Podczas procesu mycia nie plątał włosów, nie sprawiał tego tępego odczucia pod dłonią. 
Ciężko ocenić sam wpływ szamponu na zmniejszenie wypadania włosów, ponieważ był on elementem właśnie całej kuracji, poza tym zawsze stosowałam po nim odżywkę z serii.

Odżywka Kuracja przeciw wypadaniu włosów Cece of Sweden Med


Tak jak pisałam po zastosowaniu szamponu sięgałam zawsze po odżywkę, to ona okazała się najbardziej wydajna, ponieważ gości w mojej łazience obecnie i stosuję ją jeszcze raz na jakiś czas w celu podtrzymania niejakich efektów kuracji.

Myślę, że to odżywka ma wpływ na silne uelastycznienie moich włosów, podczas samego jej nakładania mam na dłoniach i włosach odczucie jedwabistej powłoki. Po zastosowaniu włosy są gładkie, grubsze, jakby doraźnie 'nawilżone', jakby napiły się nieco tej odżywki. Zwłaszcza, że przez długi czas przed kuracją nie wspomagałam niczym włosów tym bardziej zauważałam ten efekt.
Produkt przy odpowiednim zastosowaniu nie obciąża włosów.

Cała linia kosmetyków bardzo przyjemnie pachnie co umila zastosowanie.


Podczas stosowania całej kuracji bardzo lubiłam moje włosy - ładnie się rozczesywały, były gładkie mam wrażenie, że ten efekt nieco przetrwał i pozwala mi cieszyć się zdrowymi włosami nieco dłużej niż w okresie stosowania produktów. Co ważne podczas zastosowania kosmetyków Cece med na moich włosach nie pojawiały się kołtuny przy rozczesywaniu gęstym grzebieniem, co wcześniej mi się zdarzało, gdy miałam przerwę w zastosowaniu odżywek i wcierek.
Mogę powiedzieć, że polecam tę serię, zdecydowanie wzmacnia i rewitalizuje włosy. Czy miała/ma wpływ na zapobieganie wypadaniu ciężko mi powiedzieć, gdyż nie borykałam się z tym na większą skalę, jednak wydaje mi się, że jeżeli widocznie wzmocniła kosmyki więc i uchroniła przed ich utratą.

You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe