Początek kuracji suplementem MERZ Spezial

22:05

Myśl o kuracji wzmacniającej włosy, skórę i paznokcie od wewnątrz chodziła za mną już od zimy, kiedy zaczęłam zauważać ich nadmierne osłabienie. Moja fiksacja w obszarze pielęgnacji zaczęła się rozszerzać nie tylko w sferze aspektów typowo kosmetycznych, ale także żywieniowych i suplementacyjnych.

Naprzeciwko moim oczekiwaniom wyszedł suplement Merz Spezial - produkt o którym głośno w sieci ze względu na wiele pochlebnych opinii.


Producent w wyniku zastosowania pełnej kuracji obiecuje:
- gładką i promienną cerę,
- lśniące, gęste włosy,
- mocne, zdrowe paznokcie.

Merz Spezial jest produktem opartym na formule MTS (Micro Targeting System) jaki gwarantować ma nam efektywność transportu międzykomórkowego wartościowych składników zwartych w tabletkach.

Marka zaznacza, iż silnym atutem produktu jest wysoka wchłanialność oraz docieraniem składników do miejsc z konkretnym ich deficytem.

Skład suplementu diety Merz Spezial:
sacharoza, talk, laktoza, witamina C, mikrokrystaliczna celuloza, proszek białka sojowego, E171, amid kwasu nikotynowego, guma arabska, witamina E, tlenek magnezu, szelak, kwas pantotenowy, fumaran żelaza (II), tlenek cynku, stearynian magnezu, witamina B6, syrop glukozowy, witamina B2, witamina B1, krzemionka koloidalna, polisorbat 80, poliwinylopirolidon, witamina A, folacyna, wosk pszczeli, wosk karnauba, E172, E 132, biotyna, witamina B12.


Zastosowanie suplementu Merz Spezial przebiega u mnie w postaci zażywania dwóch pastylek dziennie - rano i wieczorem.

Tabletki te stosuję od trzech pełnych tygodni. Jak na razie nie widzę szczególnych efektów, niemniej jednak jestem zadowolona, iż nie pojawiły się żadne skutki uboczne, jak przy moich wcześniejszych próbach suplementacji ziołowej, gdzie odczuwałam mdłości i ból żołądka.

Taki suplement zawiera wiele witamin, które powinny być uzupełniane w organizmie nie tylko w jego farmakologicznej formie, ale także poprzez wartościowe posiłki, jednak co jakiś czas  dobrze jest wspomóc się właśnie tabletkami o wysokiej wchłanialności.


Przeszukując sieć, a także odbierając Wasze opinie na temat produktu jestem pełna pozytywnych nadziei, gdyż zastosowanie tego suplementu jak dotąd spotyka się w większości z samymi pochwałami.

Dzisiejszy post jest wyłącznie zapowiedzią tego (co mam nadzieję) zadzieje się z kondycją moich włosów, skóry i paznokci. Na obszerną relację z zastosowania zaproszę was dopiero za jakiś czas, ponieważ pełna kuracja powinna trwać 3 miesiące.


Stosowałyście ten suplement? Jakie są Wasze wrażenia?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Stosowałam kilka razy, ale zawsze za krótko, bo kończyłam na 1 opakowaniu. Niedawno znów kupiłam i teraz mam zamiar brać dłużej, minimum 3 miesiące właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś stosowałam ale nie widziałam niestety szczególnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego suplementu i jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę laktozę w składzie, czyli niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana czekam na post z efektami :) po ciąży podobno włosy wypadają garściami, a paznokcie wołają o pomstę do nieba, więc niebawem będę szukać jakiegoś cudownego eliksiru :)
    Udanego dnia :* Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe