Design wielkiego formatu / Fototapety i plakaty MYLOVIEW

18:05

Jak już wiecie w kręgu bloga często poruszam tematy związane z moimi odczuciami estetycznymi, gustem, a poprzez to nakreślam pewne kierunki ku jakim dążę w dekorowaniu, urządzaniu mojego domu. 
Prawdą jest, iż najsilniej do tworzenia domowego DIY są zbliżające się różnego rodzaju okazje, święta i otulające klimaty (w związku z tym święta zimowe obfitowały w zasypywanie Was tutaj wytworami z mojego mieszkania). Obecnie mając dom moja wyobraźnia silnie działa i wręcz zmuszona jest do intensywnego działania, gdyż po bojach budowlanych i wykończeniowych przede mną jedna z najprzyjemniejszych części - urządzanie.


W związku z tym, że poszukuję wciąż to nowych inspiracji dotyczących wystroju domu i poszczególnych jego pomieszczeń przeszukując przestrzeń online (Myloview) trafiłam na nowy trend, który poniekąd bardzo mnie zaciekawił, ale też zaintrygował. Hitem ostatnich miesięcy stały się zarówno wszechobecne plakaty, obrazki z motywującymi hasłami czy plakaty okraszone wyniosłymi bądź też niszowymi tekstami, jak i pełnowartościowe, nawiązujące do wszelkich dziedzin życia realistyczne fototapety.


Fototapety to doskonałe rozwiązanie dla osób chcących do domu/mieszkania przemycić elementy swojej pasji, własnych zachwytów czy ludzi mających chęć na nowo zauroczyć się tą najbliższą domową przestrzenią w postaci uroków przyrody, graficznych motywów, czaru wielkiego miasta czy też tonią zbóż - a to wszystko na ścianie, której widok może pobudzać, uspokajać bądź nastrajać w taki sposób jak lubisz. 
Umożliwione jest to dzięki bardzo szerokiej gamie tematycznej tapet do wyboru uporządkowanej wg wnętrz oraz kategorii, co znacznie ułatwia poszukiwania i wybór tego najbardziej odpowiedniego obrazu dla naszego domu.


Mnie wyjątkowo podobają się fototapety z motywem drogi, wąskiej, klimatycznej uliczki czy też bezkresnego molo. Bardzo urokliwe są również plakaty i tapety, gdzie ujęta jest gra ciepłego, promienistego, słonecznego światła.


Na moich ścianach z pewnością zagoszczą także realistyczne, lecz minimalistyczne plakaty. Zachęcam Was do obejrzenia dostępnych do druku w galerii Mylowiev.


Jeżeli chodzi o wybór pośród fototapet czy plakatów, którego dokonałam ja - nieco sama się jemu teraz dziwię, jednak jestem z niego zadowolona. Ja osoba opływająca w zachwyt nad naturą wybrałam chłodną grafikę na własną ścianę, a powodowane jest to tym, iż wśród przyrody mieszkam i jedno spojrzenie za okno przedstawia mi miłe dla oka sceny.
Choć jestem ogromną pasjonatką tego co naturalne, tego co pastelowe i ciepłe postawiłam tym razem bardziej na motyw graficzny, który w zamiarze doskonale ma współgrać z bielą ścian dając akcent kolorystyczny, o dziwo nieco chłodny, niemniej jednak pozostawiający możliwość doboru kolorystycznego dodatków od ciemnego granatu poprzez turkus po delikatny, frywolny błękit.
Nie zdradzę jeszcze szczegółów, ale z pewnością zechcę Was zapoznać z efektem końcowym:).

Dużym plusem strony Myloview jest możliwość wyboru wymiarów obrazu, plakatu czy też fototapety, dowolnego ich przycinania, a także dokonania dodatkowych zmian w postaci zmiany efektów kolorystycznych, układu.
Bardzo istotne dla wygody i uzyskania pożądanego efektu jest także określenie tworzywa/materiału z jakiego ma być wykonana tapeta (lateksowa, winylowa) czy też sposobu przyklejania (samoprzylepna, wymagająca użycia specjalnego kleju).

Zlecenie zostało zrealizowane bardzo szybko, tapeta dotarła bardzo starannie zapakowana w ochronnej tubie bez żadnego uszczerbku komunikacyjnego :).

Na stronę MYLOVIEW wchodzę dla czystej przyjemności, odnajduję tam ucztę dla zmysłu wzroku i wyobraźni, a wybór wzorów, wyobrażanie sobie ewentualnych faktur bardzo pobudza chęć tworzenia i kreatywność. 

Myślę, że jeżeli ulegasz już czarowi fototapet czy też tematycznych plakatów wpadniesz po uszy tak jak ja i odnajdziesz coś stworzonego specjalnie dla Ciebie.

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

16 komentarze

  1. myślę, że pojawię się tam nie raz :)
    Udanego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie wykorzystanie fototapet w pomieszczeniach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne fototapety ! szczególnie pierwsze zdjęcie - bardzo w moim stylu :) Lubie styl który nawiązuje do skandynawskich pomieszczeń ale nadal jest jednak nowoczesny i przypomina nowojorski loft :) Zainteresowałaś mnie tą stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, na pewno odwiedzę strone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to drugie zdjecie strasznie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zaprojektowałaś to ostatnie wnętrze. Fototapeta idealnie pasuje do podłogi oraz klimatu. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe aranżacje fototapet. Naprawdę wzory idealnie dobrane do wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kąpiel z widokiem na drogę między zabytkowymi kamieniczkami. Super - zdecydowanie numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wzory! Mnie najbardziej podobają się fototapety z fragmentami panoramy wielkich miast.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są cudowne! Bardzo mi się podobają tapety, które nadają przestrzenną fakturę ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fototapety są zawsze świetnym pomysłem na zaaranżowanie wnętrza ;) Mam taką w salonie i świetnie się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie fototapety powiększające przestrzeń optycznie są super, na https://www.dekowizja.pl/fototapety/3d-optyczne-powiekszenie mają dużo wzorów. Własnie jakiś most, droga bez końca, tunel. Na żywo to dużo fajniej jeszcze wygląda. Szczególnie w małych pokojach. I 3D tapety też rewelka. Oby tylko dobrze położyć :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe