Moja kolekcja płaszczy / ROMWE

12:04

Mając na uwadze fakt, że zima pojawiła się z silnym, mroźnym akcentem, czas pokazać nieco zakamarków mojej szafy dotyczących odzieży wierzchniej :). Dziś mam kilka propozycji w postaci płaszczy, które skutecznie grzały mnie jesienią, ale też takie, które grzeją w zimowe mroźne dni.

Na ogół wybieram styl elegancki toteż w mojej szafie królują zazwyczaj płaszcze, awaryjnie zawsze jest w niej ciepła, konkretna, a nie jakaś tam piękniusiowata kurtka na dłuuugie spacery po lesie bez których nie wyobrażam sobie mojego życia!

Zapraszam do zapoznania się z tą częścią zawartości mojej szafy.

Beżowy, ciepły płaszcz z grubej dzianiny bawełnianej - KLIK




Szary dosyć cienki płaszczyk, bardziej polecam na chłodną jesień, w silne mrozy nie dał rady ;) - KLIK



Ocieplana parka, kolor khaki, idealna na długie zimowe spacery - KLIK



Płaszcz szafirowy, gruby, ciepły i miły w dotyku, świetnie wykonany - KLIK



Płaszcz beż z szarością KLIK
Płaszcz w kratę KLIK


Wpadł Wam w oko jakiś z  tych płaszczy? Przyznam szczerze, że każdy z nich bardzo dobrze się nosi, nie niszczą w ekspresowym tempie, jedynie beżowy - najmocniej eksploatowany - delikatnie zaczyna mechacić się w okolicy rękawów, jednak jest ze mną najdłużej i przeżył wiele ;).

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe