Niezbędnik damskiej torebki

14:05

Z kobiecą torebką i jej otchłanią związanych jest wiele mitów ;). Jednak istnieją także fakty, pośród których ja wymieniam odnalezienie po miesiącu śrubokrętu, który kiedyś został tam wrzucony w celu przeniesienia go z auta do mieszkania, a masa paragonów i zapisków to już w niej norma.


Dziś jednak chcę pokazać Wam właśnie bardziej kobiecą, przyjemniejszą stronę zawartości mojej torebki, gdzie znajdują się głównie atrybuty związane z naszą subtelną damską stroną.


W mojej torebce nie może zabraknąć szminki, pomadki, ale także perfum o miłej woni, nie wyobrażam sobie także mojej torebki bez drobnej przekąski w postaci migdałów, słonecznika i gorzkiej czekolady, która czasem jest wstanie budować  moje siły podczas dnia.


70% bogata w magnez czekolada jest ze mną o każdej porze dnia, na wypadek awaryjny ;). W momencie osłabienia i braku energii mała kostka potrafi dodać sił.
Taka kostka jest niczym czerwona szminka – silnie kojarzy się z kobiecością. To doskonały duet na podtrzymanie witalności, pewności siebie i uśmiechu podczas dnia!


Kostka prawdziwej 70% czekolady to dobry towarzysz  także podczas pracy. Gdzieś tam pomiędzy notesem a tabletem pobudza umysł do pracy niczym bogata w kofeinę gorzka herbata, a zdrowiej! J

Post powstał ze smakiem i radością w ramach akcji Zblogowani.

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe