Naturalny stroik świąteczny DIY

09:48

Dziś zapraszam Was na krótką prezentację kolejnej naturalnej ozdoby świątecznej w moim domu. Zebrane na spacerze materiały postanowiłam wkomponować w dosyć prosty, stonowany stroik .
Sam fakt, iż wszystkie elementy luzem układa się na ciętym okręgu drewna w każdym momencie pozwala  na zmianę aranżacji, ja podejrzewam, że ta moja ulegnie zmianie jeszcze kilka razy, bo wciąż to mi czegoś za dużo to za mało ;).



Zapach pochodzący ze stroika bardzo pozytywnie mnie nastraja, sama w lesie mogłabym spędzać czas godzinami podziwiając piękno natury i wdychać to rześkie, a i czasem ciepłe, otulające powietrze, także taki drobiazg daje mi wiele przyjemności.



Widoczny w aranżacji mech co jakiś czas skrapiam wodą z kroplą naturalnego olejku eterycznego sosnowego Optima PLUS, który szczególnie przypadł mi do gustu. Gdy z kominka unosi się dodatkowo zapach pomarańczy dobry nastrój gwarantowany! J
Planuję wypiek pierniczków i kruchych ciasteczek orzechowo-cynamonowych, wtedy to dopiero będzie klimat!




Wykonujecie ozdoby w Waszych domach/mieszkaniach czy może korzystacie z tych gotowych dostępnych w sklepach? J

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetny i ciekawy artykuł. Wspaniałe rzeczy, którymi zawsze się z nami dzieliłeś. Dzięki. Po prostu kontynuuj tworzenie tego typu postów.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe