Aktualnie w moim makijażu

07:48

Czas na moim blogu na aktualizację, którą nazwałabym nawet przynudzaniem, gdyż w sytuacji, gdy konkretne produkty mi się sprawdzają wciąż do nich wracam. Tak więc bardzo możliwe, że produkty, które pokażę będziecie widzieć po raz kolejny w tym miejscu w sieci ;).

Rozpocznę od makijażu oka, który od wielu miesięcy ogranicza się wyłącznie do wytuszowania rzęs maskarą Lovely bądź Cosmepick, w wyjątkowych sytuacjach towarzyszy mu jeszcze cieniutka, precyzyjna kreska na powiece przy użyciu czarnego lub kobaltowego eyelinera Wibo, który kupuję za grosze w Rossmanie i uwielbiam.


Konturowanie twarzy na co dzień u mnie istnieje wyłącznie w postaci delikatnego zarysowania kości policzkowych różem Wibo - świetnym swoją drogą. Na jakiś szczególny wyjazd bądź wyjście dodaję do tego odrobinę konturowania w postaci użycia bronzera z trio Sleek'a w zagłębieniu kości policzkowych. 
Całe to konturowanie i dosłownie rysowanie twarzy bronzerem i rozświetlaczem wydaje mi się co najmniej śmieszne w codziennych sytuacjach i pojmuję to nieco jako pewien rodzaj sztuki makijażu - mogłabym to wykonać wyłącznie na ogromną okazję - choć jak do tej pory jeszcze mi się nie zdarzyły takie malunki.




Podkład u mnie pełni funkcję wyrównującą koloryt. Moja cera jest względnie gładka jednak z licznymi zaczerwienieniami, które chcę zakamuflować. Bardzo dobrze w tej roli sprawdzają mi się podkłady: L'oreal True Match oraz Maybelline Affinitone nałożone cieniutką warstwą.


Gdy zależy mi na wyjątkowej trwałości makijażu oprószam twarz pudrem w kamieniu: do niedawna tym z Cosmepick, jednak na obecną chwilę jest nieco zbyt ciemny, także zastąpiłam go równie fajnym transparentnym z Eveline Cosmetics.


Nigdy nie malowałam brwi, robię to może od pół roku, odkąd zrozumiałam, że króluje moda na silnie ich podkreślanie. Generalnie nie używam specjalnych kosmetyków do tego celu - maluje je po prostu matowym brązowym cieniem.


Oto wszystkie jakże proste 'tajniki' mojego makijażu ;). Posiadacie któreś z tych kosmetyków, lubicie?

_________________________________________________

Przepraszam Was za wyśrodkowany tekst - walczę z tym już od dłuższego czasu. Nie wiem co się dzieje - pomimo, iż wersja robocza jest poprawna finalnie i tak sam się formatuje.

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe