Moja szafa z ROMWE #2

12:27

Cześć!
Dziś zapraszam Was na dalszy ciąg prezentacji moich ubrań z ROMWE utrzymanej w takiej samej stylistyce jak w poprzednim poście.
Zapoznam Was tutaj z wizualną odsłoną rzeczy ze strony, a także wspomnę kilka słów o jakości i właściwościach materiałów. Tym razem postawiłam głównie na klasykę i wygodę, jednak jest i odrobina elegancji:).


1) Zwiewna bluzeczka w kolorze pudrowego różu - wykonana z delikatnego materiału, nieco oversizeowa, idealna do delikatnych kobiecych stylizacji. CENA - KLIK


2) Sukienka w kolorze szafirowym, wykonana z delikatnej, miłej w dotyku koronki, podszewka z gładkiego materiału - nieco elastyczna. CENA: KLIK


3) Klasyczna czarna spódnica w białe groszki z wysokim stanem, wykonana z grubego, porządnego materiału, krój zbliżony do ołówkowego. Materiał nie poddaje się rozciąganiu - jest na mnie nieco wąska. CENA: KLIK


4) Klasyczny, czarny żakiet, wykonany z dosyć cienkiego, śliskiego materiału. CENA: KLIK


5) Klasyczna bluza z kapturem, z cienkiego 'dresowego' materiału w kolorze jasnoszarym. Patrząc na zdjęcie w sklepie internetowym wydawała mi się gruba i cieplutka, w rzeczywistości jest dosyć cienka, jednak i taka przyda się w mojej jesiennej szafie. CENA: KLIK


6) Czarna koszula z elementem eko skóry - zwiewna lecz porządnie wykonana koszula doskonała na okres jesienny. Jestem z niej bardzo zadowolona! CENA: KLIK


Wszystkie ubrania są w rozmiarze S, jedynie spódniczka jest nieco wąska, jednak mieszczę się ;). Generalnie rozmiary są realistyczne, nie są zaniżone ani zawyżone.

Podoba Wam się ta część mojej szafy :)?

Pozdrawiam Was ciepło w te chłodne dni, Strudelka! 

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe