Delikatny złoty naszyjnik / Happiness Boutique

08:11

Witajcie! Nie jestem fanatyczką biżuterii, jednak lubię do swoich strojów dopasować delikatny akcent w jej postaci. Moje reguły w dobieraniu takich drobiazgów brzmią:
klasyczna/prosta stylizacja - odmień ją fantazyjnym wisiorem, pokaźną bransoletką. Nieco urozmaicony strój: rezygnuję z biżuterii bądź zakładam ją w bardzo delikatnej formie - dziś właśnie o tym, a mianowicie delikatnym naszyjniku z Happiness Boutique.


Naszyjnik dotarł do mnie po 2 tygodniach od złożenia zamówienia, mając na uwadze odległości dzielące mnie od siedziby firmy - szybko. 
Drobiazg otrzymałam w estetycznym białym pudełeczku sygnowanym logo marki, a na bileciku dołączonym do całości widniała indywidualnie dla mnie, odręcznie opisany bilecik dedykacyjny - tak podmiotowe podejście do klienta daje jeszcze większą radość i satysfakcję z posiadania takiego małego cuda.

W pudełeczku znajdowała się także instrukcja pielęgnacji biżuterii i jej ogólny opis.



Wisior jest pozłacany w odcieniu różanego złota, które jest bardzo modne tej jesieni.

Długość: 25 cm
Średnica kółeczka: 2,3 cm



Przedstawiony naszyjnik jest delikatny, urwanie go nie wróży nic dobrego, gdyż łańcuszek składa się z malutkich koralików, których ponowne połączenie byłoby bardzo trudne.


Naszyjnik ten bardzo przypadł mi do gustu, jest bardzo dobrze wykonany - nie posiada żadnych defektów co zdarzało się między innymi w pięknej, ale jednorazowej biżuterii BPS.


Wisiorek posiada regulację długości oraz wygodne zapięcie. Sam koniec zapięcia uatrakcyjniony jest również pozłacanym kółeczkiem. 
Cyrkonie w ozdobnym okręgu są bardzo dokładnie, estetycznie umocowane.

Ten element biżuterii nosiłam już kilkakrotnie i nie zauważyłam żadnych przetarć pozłacanej warstwy, ani uszkodzeń innego typu.


Cena takiego wisiorka na stronie producenta to 28,90 EURO. Znajdziecie go na stronie HAPPINESS BOUTIQUE TUTAJ.


Podsumowując jestem zachwycona urokiem samego drobiazgu jak i poziomem jego wykonania. Jest on idealnym dopełnieniem eleganckiego, klasycznego stroju, a i małym rozpieszczaczem zmysłu wzroku :).

Podoba Wam się taka delikatna biżuteria czy stawiacie na coś znacznie bardziej ekstrawaganckiego? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo łany naszyjnik, kobiecy, delikatny, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe