Ubrania z SHEIN

08:45

Postanowiłam zapoznać Was z zawartością mojej szafy jeżeli chodzi o ubrania ze strony SHEIN.
Wiem, że zamawiacie na tej stronie i zależy Wam na tym aby dowiedzieć się jak rzeczy wyglądają w rzeczywistości, jaka jest ich jakość i prezencja, także wychodzę tutaj z podpowiedzią :).

Zacznijmy od płaszcza w kolorze ecru, bardzo elegancki, dodający +10 do prestiżu ;), wykonany z dosyć ciężkiego, porządnego materiału. Szycie bez zarzutu, jednak zauważalny jest iście prosty krój, bez wcięcia, mi jako osobie niskiej taki fason nie pasował, także płaszczyk przeszedł małą przeróbkę w zakresie taliowania.



Biała sukienka, z podszewką w kolorze beżowym. Dla osiągnięcia estetycznego wyglądu w przypadku tej sukienki trzeba kombinować z bielizną, gdyż posiada odkryte plecy i głęboki dekolt. Materiał na dole lejący, ciężki, wiruje po sam pas ;).



Biała, kwiecista sukienka (mój ulubieniec lata). Wykonana z delikatnego, przewiewnego materiału o prostym kroju, jednak z fajnym wcięciem podkreślającym talię. Wygodna, estetyczna, dobrze wykonana.



Czarny płaszcz ze skórzanymi rękawami, wykonany z porządnego, dosyć ciężkiego materiału. Wygodnie się nosi, jednak rozmiar S jest nieco wąski w klatce piersiowej nawet dla tak drobnej osoby jak ja.




To wszystkie moje rzeczy z SHEIN. Ze wszystkich jestem zadowolona i chętnie je noszę.
Jeżeli chcecie jeszcze zobaczyć mnie w stylizacjach z ubraniami SHEIN proszę o kliki w linki :).

Podobają Wam się te ubrania?

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

3 komentarze

  1. SUPER! ta kwiecista sukienka jest the best. Na obecnie panujące upały mogłaby być idealna. Pozdrawiam autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz i kremowa sukienczka bardzo fajne, aczkolwiek ta z kwiecistymi wzorkami, to absolutnie No. 1. Fajne zestawienie, oby wiecej takich postów o modzie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Subscribe