Biżuteria i akcesoria / Lolita Accessories

07:56

Witajcie!
Jakiś czas temu otrzymałam przepiękna przesyłkę pełną błyskotek ze strony Lolita Accesories! Wielokrotnie przekładałam, oglądałam i podziwiałam te urocze błyskotki i już nie mogłam wytrzymać kiedy będę mogła Wam je zaprezentować :)
Zapraszam więc do oglądania! Mam nadzieję, że znajdziecie wśród asortymentu marki swoje perełki, które Was zachwycą! 

Naszyjniki!



Kolczyki!



Bransoletki!





Okulary przeciwsłoneczne!


I jeszcze więcej różnych wzorów kolczyków! Przeglądając cały asortyment sklepu można by spędzić nad nim cały dzień, jest taaak bogaty.



Podoba Wam się moja prezentacja? Co myślicie o atrakcyjności tych akcesoriów? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Niemal każdy element jest bardzo błyszczący, ale brakuje mi tu bransoletki z cyrkoniami. Reszta jest bardzo bogato zdobiona i jak najbardziej w moim guście. Myślę, że może sama też odwiedzę sklep i poszukam nowych dodatków na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń

Subscribe