Moja szafa z ROMWE

09:10

Dzień dobry!
Jak Wasze nastroje jesienne?
Dziś chciałabym zapoznać Was z zawartością mojej szafy związaną z asortymentem sklepu internetowego ROMWE. Zaprezentuję Was zarówno propozycje letnie jak i jesienno/zimowe, gdyż aura na nadchodzący tydzień zapowiada się jeszcze słonecznie i ciepło:).

Jeżeli chcecie zobaczyć jeszcze moje stylizacje w tych ubraniach możecie klikać :).

Biała bluzeczka, z delikatnego zwiewnego materiału: KLIK
Biała spódnica z grubej koronki: KLIK


Czerwona sukienka, góra półprzezroczysta, koronkowa, dół zdobiony skośnym cięciem: KLIK


Zwiewna, delikatna sukienka we wzory: KLIK


Szara sukienka a'la sportowa, lekki przyjemny materiał: KLIK


Biała, haftowana sukienka mini: KLIK


Cienkie, niebieskie jeansy rurki z dziurami na kolanach: KLIK


Biała sukienka z elastycznego, rozciągającego się materiału: KLIK


Biała, prosta sukienka ze zdobieniami na ramionach, wykonana z grubego, porządnego materiału: KLIK



Sukienka z elementem wzoru folklorystycznego: KLIK


Ciepły jesienno-zimowy płaszcz: KLIK


Z asortymentu sklepu mam również gruby, ciepły, długi sweter: KLIK



Bluza we wzory: KLIK


Zwiewna bluzka we wzory KLIK



Niektórych rzeczy nie miałam jeszcze na sobie, ponieważ ubiegłe tygodnie nie należały do najcieplejszych, jednak teraz zamierzam nadrobić te zaległości, gdyż jesień ma być tą złotą i przyjazną!

Podobają Wam się te ubrania? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe