Podkład L'Oreal True Match - Nowa formuła

10:29

Witam Was Kochani! 
Tym razem na moim blogu chcę zapoznać Was z przesyłką, która niezwykle mnie uszczęśliwiła. Marka L'Oreal przesłała mi do testów podkłady True Match, które od niedawna zyskały nową formułę. Jakiś czas temu prezentowałam Wam już ten produkt w wersji pierwotnej: Test podkładu L'Oreal True Match Golden Ivory.


Opakowanie i efekt wizualny

Co wybija się na pierwszy rzut oka to solidne opakowanie z zatrzaskiem na magnes, dzięki czemu można bezpiecznie przechowywać produkty. Przyjemny design opakowania cieszy oko.

Same buteleczki podkładu wykonane są ze szkła i wyposażone w wygodną pompkę podobnie jak poprzednicy, zmianie uległ nieco sam ich kształt. Flakoniki jak i we wcześniejszej wersji są bardzo porządne i trwałe.

Z wieka opakowania możemy dowiedzieć się od razu jakie odcienie oferuje nam producent oraz zasugerować się, które będą odpowiednie dla nas.

Nie o tym jednak, gdyż najważniejsze są właściwości produktu i jego działanie - o nich przekonam się już niebawem, jednak na chwilę obecną mogę przekazać Wam czym charakteryzuje się podkład True Match oraz co zawarte jest w jego nowej formule.


Trzy sekrety nowej formuły podkładu L'Oreal True Match:

1) Zawartość trzech nowych, hybrydowych pigmentów, które dzięki swoim właściwościom jeszcze lepiej mają dopasowywać się do naturalnego odcienia skóry. Ich rozdrobnienie gwarantować ma efekt nieskazitelnej cery o naturalnym wykończeniu.

2) Zawartość czterech olejków eterycznych, które ułatwiają i uprzyjemniają aplikację i równomierne nakładanie podkładu. Olejki w składzie wzbogacają z pewnością samą formułę w dodatkowe właściwości nawilżające.

3) Nawilżenie dzięki kremowej formule, gdzie znajdziemy witaminę E, B5, glicerynę - podkład ma pozostawiać skórę gładką i miękką w dotyku.




Tak prezentują się podkłady po wyciągnięciu z opakowania:


Odcienie True Match, L'Oreal

Tak jak pisałam Wam już podczas pierwszych testów podkładu gama odcieni True Match jest dosyć bogata, posiada 9 odcieni o określonej pigmentacji - od tych odpowiednich dla cer o żółtym kolorycie, ciepłych, poprzez odcienie neutralne aż po chłodne.
Myślę, że wśród oferowanych produktów tej serii każda z nas znajdzie coś dla siebie - zarówno bladzioszki jak i osoby o ciemnej karnacji.


W moje dłonie trafiły trzy odcienie podkładu True Match według tabeli dopasowane do jasnej karnacji:

Kwalifikowane do odcieni NEUTRALNYCH:
- IVORY 1.N
- VANILLA 2.N (ten na pierwszy rzut wydaje mi się najbardziej odpowiedni do mojej naturalnej karnacji).

Przyporządkowany odcieniom CHŁODNYM:
ROSE BEIGE 3.R/3.C



Jestem bardzo ciekawa w jakim stopniu obecna forma True Match stapiać się będzie ze skórą, czy efekt uzyskany po jego użyciu będzie naturalny, jak będzie poddawał się matowieniu pudrem w kamieniu oraz czy będzie dobrze współpracował z dłońmi jak i pędzlem. Przede wszystkim jestem ciekawa jego trwałości - poprzednia wersja pod tym względem mnie raczej nie rozczarowała.

Teraz pozwólcie, że zaprezentuje Wam podkład dogłębnie w postaci fotografii:




Dodam jeszcze, że zawsze ceniłam w tych podkładach możliwość wyboru i dostępność multum odcieni, a w tym tych o żółtych tonach, które lubię najsilniej. Mam wrażenie, że najbardziej odpowiednim dla mnie, już w zbliżającej się porze jesiennej, będzie odcień Vanilla 2.N, późną zimą bądź wczesną wiosną, gdy moja opalenizna pryśnie z pewnością posłuży mi Ivory, a obecnie spróbuję wziąć się za testy najciemniejszego z nich - Rose Beige - chętnie sprawdzę czy zakwalifikowany podkład do tonów chłodnych i jasnej karnacji okaże się dopasowany do mojej skóry.


Pojemność: 30 ml
Cena podkładu True Match: ok 60 zł za flakonik.

Generalnie jestem pod ogromnym wrażeniem indywidualnego, podmiotowego stosunku do konsumenta. Bardzo wysoka jakość i estetyka przesyłki aż uderza pozytywami i z pewnością ten szacunek dla obecnych i potencjalnych klientów rozejdzie się po świecie świetnym wydźwiękiem. 

Gdy tylko solidnie przetestuję nową formułę podkładu True Match od L'Oreal Paris zjawię się tutaj z jego testem, prezentacją efektów jakie można nim uzyskać oraz być może porównaniem z poprzednią wersją.

You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe