Szczypta elegancji / Manufaktura Much

15:15

Witajcie kochani!
Dziś mam Wam do pokazania ręcznie wykonaną muchę, która pochodzi ze strony Manufaktura Much. Drobiazg piękny, elegancki, ale moim zdaniem pasujący nie tylko do stroju galowego, a wręcz powiedziałabym idealny w celu uatrakcyjnienia codziennego, stylowego stroju o nowoczesnym wyrazie.


Mucha wykonana jest z przyciągających oko oraz zmysł dotyku materiałów jakimi są mięciutki welur i bawełna o naturalnym wzorze (mnie nieco przypominającym płótno).
Samo wykonanie jest bardzo estetyczne, a wyżej wspomniane materiały porządne i dosyć grube.


Tradycyjne, delikatne zapięcie oraz możliwość regulacji obwodu wkoło szyi pozwala na wygodę.

Nieco zaskoczyła mnie wielkość tegoż dodatku, gdyż okazała się dosyć duża, ale w końcu to konkretna mucha męska.

Gdy już zobaczyliście ten piękny dodatek, a może nawet dominantę, która doda charakteru całej stylizacji, z pewnością chcecie dowiedzieć się nie tylko skąd pochodzi, ale i kto ją wykonał.
Już spieszę Wam z tą wiedzą, gdyż sam ten fakt jest dla mnie bardzo istotny - otóż projektowaniem oraz wykonaniem much zajmują się ojciec i syn, ja sama mam bardzo duży sentyment do takich rodzinnych firm, posiadam wówczas wrażenie, że w ręczne wykonanie tych pięknych much wkładane jest maksimum zaangażowania i serca.



Ja wybrałam muchę męską, gdyż ten wzór i krój najmocniej wpadł mi w oko, jednak decyzja była bardzo trudna, ponieważ przemawiała do mnie równie ładna - czerwona w grochy, jednak zdecydowałam się na coś bardziej klasycznego, ale wciąż z nutą wyrazistości.

Mam już nawet pomysł na stylizację z takim silnym akcentem w postaci tej muchy, ale z chęcią wystroiłabym w nią też męża - coś czuję, że będzie spór ;).



Sama uważam, że taka mucha jest doskonałym materiałem na prezent zarówno na dla kobiety jak i mężczyzny. Spośród gamy wzorów i krojów można z łatwością wybrać coś dla siebie, ale jeżeli znajdzie się osoba, która ceni sobie indywidualność istnieje możliwość wniesienia do marki własnego projektu, który zostanie wykonany w Manufakturze Much - wówczas istnieje gwarancja na wyłączność ;).


Cena takiego eleganckiego dodatku to 149 zł.

Podsumowując muszę stwierdzić, że ten dodatek jest trafiony w 10! Mam nadzieję, że spodoba się nie tylko mi i moim bliskim, ale Wam również. Obejrzyjcie cały asortyment Manufaktury Much - nie zawiedziecie się! Ja od siebie proponuję marce jeszcze muchę z motywem wąsów - będzie to hit ;) i sama bym takiej zapragnęła.

Co myślicie o silnym powrocie mody na muchy, nie tylko w modzie męskiej, ale i damskiej? Przygarnęłybyście takie cudo?
Jeżeli tak to coś z Manufakturą Much o tym pomyślimy :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe