Olejek odżywczo-regenerujący z czarnuszki / Ambasada Piękna

09:56

Dziś chcę Wam napisać, iż właśnie rozpoczynam testy otrzymanego niedawno kosmetyku pochodzącego ze sklepu Ambasada Piękna. Olejek z czarnuszki zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością w zakresie pielęgnacji włosów. Ja tym razem pragnę zaprezentować Wam go w formie serum na końcówki opartego właśnie o jego właściwości. Ten Olejek odżywczo-regenerujący Black Seed Dry Oil jest to nowość na polskim rynku, zaprojektowana przez siostry Kardashian. 


Zawartość jedwabiu oraz olejku z czarnuszki pozwala na regenerację włosa, nabłyszczenie, uzyskanie blasku oraz miękkości kosmyków.

Jego zadaniem jest:
- zabezpieczanie włosa przed uszkodzeniami,
- nadanie zdrowszego wyglądu końcówkom,
- pogrubienie włosa,
- nawilżenie.
Ponadto serum ma posiadać zmysłowy zapach skomponowany przez same siostry Kardashian.

Sam skład obfituje także w silikony, które moim zdaniem w aplikacji na końcówki są bardzo wskazane dla zachowania ich dobrego wyglądu oraz uniknięciu ich obłamywania się.

Serum nie wymaga spłukiwania, ponieważ posiada formę suchego olejku, który nie obciąża włosa.


Muszę Wam się przyznać, że w ostatnim czasie nieco zaniedbałam moje włosy, a taka dawka regeneracji i doprowadzenia końcówek do lepszego stanu będzie zbawienna. 


Jestem bardzo ciekawa efektów jakie przyniesie na moich włosach to nowoczesne serum - liczę na to, że choć poniekąd uratuje moje włosy przed nożyczkami.

Zachęcam Was do zerknięcia na stronę sklepu Ambasada piękna, a i bezpośrednio po olejek TUTAJ w celu jeszcze lepszego zapoznania się z ofertą.

Już niebawem po testach czekać będę na Was z moją opinią na temat tego produktu oraz jeszcze większą dawką informacji na jego temat. Bądźcie czujni! ;)

Pozdrawiam ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe