Rewolucyjny bubel

09:01

Cześć! 
Dziś chciałabym tak na szybko pokazać Wam mój nieudany zakup, który pozornie wygląda na trafiony głównie pod względem odcienia.

Mowa tutaj o korektorze pod oczy Focus&Fix marki Makeup Revolution. Bardzo długo chodziły za mną te kosmetyki ze względu na przystępne ceny, ogromny wybór pośród cieni, barw szminek - po prostu wszystkie ich produkty cieszyły moje oko.

Postanowiłam zacząć od czegoś drobnego z tej marki.



Hm... dużo pigmentu żółtego, idealny dla mnie - pomyślałam.

Otóż nie!

Poza idealnym odcieniem ten produkt według mnie nie ma żadnych zalet.


Po nałożeniu na powiekę waży się, tworzy smugi po czym jakby znika pozostawiając nieestetyczne resztki swojej obecności.

Próbowałam kilku sposobów aplikacji - wklepywanie, smarowanie, użycie gąbeczki - żaden nie jest skuteczny.

Na szczęście kosztował mnie niespełna 10 .

Produkt ten zyskuje u mnie miano bubla.


Nie podważam tutaj w żaden sposób asortymentu marki, gdyż nie znam innych produktów - ten jest na NIE!

Czy są tutaj zwolennicy tego korektora?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe