Spring in dresslink.com

18:21


Witam Was.
Jak już pisałam, chciałabym więcej miejsca na blogu poświecić stylizacjom. Z taką właśnie myślą przeszukuję internet oraz sklepy stacjonarne w poszukiwaniu ciekawych ubrań.
Z propozycją współpracy napisał do mnie dystrybutor ubrań ze strony dresslink.com. Z ciekawością przejrzałam asortyment i zauroczyło mnie wiele z jego elementów. :)

Zapraszam i Was do przejrzenia tego co wpadło mi w oko.
Jeżeli chcielibyście abym poopowiadała Wam więcej o jakości produktów (a wiadomo, że w internecie wszytsko pięknie wygląda, a jak jest w rzeczywistości to sie okazuje później..) to zachęcam do klikania.










Przyznam, że ja bardzo długo byłam uprzedzona do zakupów przez internet, gdyż obawiałam sie co do mnie dotrze, a poza tym to nie te same emocje z kupowania co w realu ;) jednak zaczynam sie powoli przekonywać - jakie bedzie zderzenie z rzeczywistością konsumencka w tym aspekcie - okaże się niedługo.

Pozdrawiam ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe