Pierwszy raz z lakierami hybrydowymi Semilac

08:39

Dziś chcę zaprezentować Wam pierwsze efekty mojej stylizacji paznokci przy pomocy lakierów hybrydowych Semilac. 
Cały manicure wykonałam przy pomocy pilniczków grubo- i drobnoziarnistych (do zmatowania płytki), patyczka do odsuwania skórek, bazy Semilac oraz lakierów w odcieniach:
- Biscuit 032,
- Caribbean Sky 072. 

Paznokcie w pastelach są pierwszym elementem mojej wiosennej przemiany :).






Ze względu na prace na zewnątrz powrócił mi problem odstających skórek, ale walczę z nimi i dzięki kremowi Ceano Cosmetics ze Spa&Fit z aloesem, olejkiem kokosowym i awokado, uzyskuję natychmiastowy efekt estetycznych dłoni - przynajmniej na jakiś czas po użyciu! Uwielbiam ten krem! :)


Mój manicure jest bardzo subtelny. Całą zimę nosiłam na paznokciach czerwień i bordo, teraz mam chęć na coś nieco delikatniejszego :).

I jak efekt?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe