Olejek "Eliksir młodości" do cery suchej / Mazidła

10:13

Po miesiącu stosowania 'Eliksiru młodości' z Mazideł czas na moje pierwsze wrażenie na jego temat. Dlaczego pierwsze? Ponieważ jest to produkt, który widoczne efekty dać ma po dłuższym okresie stosowania, zwłaszcza te, na których zależy mi: eliminacja przebarwień, pogrubienie skóry oraz ogólne jej wzmocnienie ze względu na słabe naczynia krwionośne.

Przypomnę, że swój kosmetyk wykonałam w oparciu o przepis na stronie sklepu (KLIK), a dotarł do mnie w postaci gotowego zestawu.


Składniki: 

Olej arganowy - 77% - 15,4 g - znany z silnych właściwości nawilżających, odżywczych i rewitalizujących, bogaty w witaminy A, E oraz nienasycone kwasy tłuszczowe

Retinol (Witamina A)
- 10% - 2 g - wykazujący silne działanie przeciwzmarszczkowe, odmładzające, regulujące, przeciwtrądzikowe.

Witamina C - tetraizopalmitynian askorbylu - 10% - 2 g - działająca silnie antyoksydacyjne, rozjaśniająco, przeciwdziała przebarwieniom i dodaje witalności.

Koenzym Q10 - 1% - 0,2 g - opóźniający proces starzenia się fibroblastów, przeciwdziałający utracie elastyczności i kwasu hialuronowego, chroniący przed utratą kolagenu - ogólnie składnik silnie antyoksydacyjny i odżywczy.

Kwas alfa-liponowy - 2% - sprzyja delikatnemu złuszczaniu naskórka dzięki czemu pozwala walczyć z przebarwieniami, wspomaga działanie witamin (C, E) i innych składników aktywnych w kosmetykach - antyoksydant.

Przygotowanie: 
Instrukcja TUTAJ
Wykonanie olejku jest bardzo proste, ale wymaga estetycznych warunków przygotowania.


Do rzeczy!
Jak stosuję olejek 'Eliksir młodości' do cery suchej?
Testy tegoż olejku rozpoczęłam od nałożenia go na pół twarzy - dzięki temu mogłam obserwować i odczuwać pewne zmiany, które następowały.
Po aplikacji na cerę faktycznie odczuwałam delikatne pieczenie oraz ciepło - coś tam się działo jednak nie zauważyłam żadnego nasilonego zaczerwienienia.
Nałożenie produktu ponowiłam kolejnego dnia na drugiej połowie twarzy, wszystko zadziało się bardzo podobnie.
Odczekałam cztery dni w ramach minimalistycznego przyzwyczajania cery do silnych składników aktywnych jakimi są retinol i witamina C (producent zaleca tydzień przerwy, gdy wystąpią podrażnienia) i po tym czasie skóra znów zachowała się bez zarzutów, także od tej pory olejowe serum "Eliksir młodości" z Mazideł stosuję dwa/trzy razy w tygodniu bez żadnych obaw o podrażnienia.
Taką kurację chcę prowadzić przez dłuższy czas - minimum trzy-cztery miesiące.

Olejek nakładam zawsze wieczorem, przed snem, na twarz oczyszczoną żelem aloesowym Ceano Cosmetics oraz przetartą micelem Garnier bądź tonikiem AA.

Pierwsze wrażenia:
Na samą bazę jaką jest olej arganowy moja cera zawsze reagowała bardzo dobrze, w tym przypadku jest podobnie - nie wystąpiły żadne niepożądane skutki związane z wypryskami czy działaniem komedogennym.
Po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, dosyć promienna i odżywiona - nie pojawiły się jak do tej pory żadne wypryski jednak  także jak na ten moment (Miesiąc stosowania czyli ok 10 użyć) nie zauważyłam poza tymi w/w żadnych większych zmian - liczę na nie po dłuższym czasie stosowania.

Jak pisałam obawiałam się jak zadziała na moją wrażliwą skórę witamina A, jednak okazuje się, że moja cera zareagowała na nią całkiem pozytywnie - nie pojawiło się żadne silne podrażnienie ani przesuszenie (początkowo retinol może tak zadziałać), a jedynie delikatne pieczenie po nałożeniu - efekt normalny.

Jak już wiecie wprowadziłam kolejną część planu pielęgnacyjnego, który opierać się będzie głównie na witaminach C, E, A, koenzymie Q10, olejkach oraz aloesie.
Taki sposób dbania o cerę zostanie ze mną na długo, gdyż specjalnie dobrałam sobie wiele produktów wpisujących się w taki cykl.


W trakcie używania olejku w dni pomiędzy jego zastosowaniami w pielęgnacji towarzyszą: Aloesowy żel do mycia , Nawilżający żel aloesowy oraz czasem tonik AA z aloesem - ze względu na to, że już wcześniej je stosowałam i znam ich działanie będę mogła łatwiej obserwować te efekty jakie pozostawiać będzie (mam nadzieję) Eliksir Młodości Mazideł :). 

Pojemność: 20 ml
Cena: 68 zł

Po wstępne informacje dotyczące składu i dokładnych właściwości olejku zapraszam do mojego posta TUTAJ.

Próbowaliście sami wykonywać kosmetyki? Co myślicie o tym?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe