Delikatny krem do twarzy z rumiankiem, Ceano Cosmetics / Spa&Fit

08:24

Kremy, które chcę zastosować na dzień to moja gehenna, zawsze coś było z nimi nie tak - to się rolowały, to makijaż z nich spływał bądź tworzyły się plamy - zawsze wracałam do niezastąpionego kremu Bambino i serum Bioliq.
Naprzeciw moim wymaganiom wyszła strona Spa&Fit wraz z marką Ceano Cosmetics wystawiając na rynek pielęgnacyjny Softening Face Cream, for normal skin - Delikatny krem do twarzy z rumiankiem.
Do testów przystąpiłam około trzy tygodnie temu i teraz chcę przedstawić Wam moje spostrzeżenia na jego temat.
Zapraszam :)





Skład: Aqua, Purnus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Sodium polyacrylate, PPG-1-Peg-9, Lauryl Glycol Ether, Panthenol, Chamomilla Recutita Extract, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Parfum, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Methylchloroisothiazollinone, Methylisothiazolinone, Butylphenyl Methylpropional.

Skład oparty jest na naturalnych olejkach, są to dobre składniki także cieszę się, że znalazły się tak wysoko. Gdyby nie PEG wszystko byłoby idealnie...

Opakowanie: plastikowe, estetyczne, z wygodną pompką.

Zapach: delikatny, dosyć świeży.

Zastosowanie i działanie:
Krem miał służyć mi wyłącznie w pielęgnacji dziennej, jego głównym zadaniem stało się nienaganne spisywanie się pod makijażem... i tak się stało! :)
Myślałam, że olejki w składzie nie pozwolą na utrzymanie się makijażu na takim produkcie, jednak zarówno nakładanie jak i trwałość podkładu była bez zarzutu.
Zdarzyło mi się również nałożyć krem na noc, ponieważ składniki na początku składu wzbudziły moje duże zaufanie - nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie zapchał, a i delikatnie nawilżył skórę - nie było to jednak jakieś ekstremalne odżywienie.

Plusy:
- lekka formuła,
- ekspresowe wchłanianie (pomimo olejku w składzie),
- nie zostawia filmu na skórze,
- delikatny, przyjemny zapach (na początku kojarzył mi się ze świeżym ogórkiem),
- estetyczne opakowanie,
- wygodna aplikacja,
- nienaganne współgranie z makijażem, nie rolował się, ani nie spływał z twarzy,
- delikatne nawilżenie.
Minusy:
- PEG w składzie.


W związku z tym, że Aloesowy żel do mycia do twarzy tej samej marki wystarcza mi na bardzo długo postanowiłam skomponować go nie tylko z żelem aloesowym Gorvita, ale także przy używaniu tego delikatnego kremu do twarzy z rumiankiem.

Żel dawał przyjemne oczyszczenie i przygotowanie twarzy do porannych zabiegów. a krem dzięki temu fajnie się wchłaniał - miałam wówczas odczucie takiej lekkości i świeżości.

Podsumowując: 

Delikatny Krem z rumiankiem przeznaczony do cery normalnej na mojej buzi spisał się całkiem dobrze. Jest on bardzo dobrą alternatywą dla dziennej pielęgnacji twarzy dzięki swojej delikatności i fajnym łączeniu się z makijażem.

Firma Ceano Cosmetics jak dotąd bardzo pozytywnie zaskakuje mnie zapachami swoich kosmetyków - wszystkie, które stosowałam doskonale wpisują się w moje gusta!
Zachwycił mnie zapach kremu do rąk, a teraz ten!

Cena: 20,79 zł

Produkty testuje dzięki stronie Spa&Fit, której silnie zaufałam.


Co myślicie o takim produkcie? Wolicie na co dzień treściwe, ochronne kremy do twarzy czy lekkie współgrające z makijażem?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe