Nowości pielęgnacyjne, BANDI

08:20

Zapraszam Was dziś do zapoznania się z nowymi produktami, które zamierzam za jakiś czas wprowadzić do swojej pielęgnacji. Stały się nimi dwa kosmetyki marki BANDI Professional. Wielokrotnie spotykałam opinie o tych produktach i stałam się ich ciekawa, sama koniecznie chcę się przekonać o ich skuteczności.



1) Serum C-WHITE, BANDI

Już wielokrotne wspominałam, że jako pewien etap pielęgnacji planuję wprowadzić serum z witaminą C. Jeszcze nie odważyłam się wykonać takiego w domowym zaciszu z półproduktów, także chcę przetestować takie w gotowej do użycia formie.

Jako, że moja cera należy do tych wrażliwych, naczynkowych oraz z delikatnymi przebarwieniami w postaci piegów (pozostałości po lecie) witamina C jako składnik kosmetyku pielęgnacyjnego wydaje się być stworzona specjalnie dla mnie.

Składniki aktywne:

Witamina C:
- jest skutecznym antyoksydantem, spowalnia działanie wolnych rodników,
- wspomaga syntezę kolagenu,
- wzmacnia naczynia krwionośne,
- rozjaśnia przebarwienia,
- wyrównuje koloryt skóry,
- przywraca blask szarej, zmęczonej cerze.
To działanie rozjaśniające i wyrównujące odcień cery wynika z delikatnego działania złuszczającego witaminy C w postaci L - kwasu askorbinowego.

Arbutyna:
- działa depigmentacyjnie i rozjaśniająco na skórę.

Ekstrakt z lukrecji, brzoskwini, morwy białej, tarczycy bajkalskiej mające działanie wybielające, antyoksydacyjne i przeciwzapalne.


Serum C-White właśnie poprzez zawarty na piątym miejscu składnik Ascorbyl Tetraisopalmitate  - tłuszczową pochodną kwasu askorbinowego - bardziej stabilną w kosmetyku niż sam kwas ma wykazywać właśnie takie działanie o jakim wspomniałam powyżej. 
Jak wiadomo witamina C w organicznej, aktywnej formie bardzo szybko się utlenia z kosmetyku, generalnie po kilku użyciach teoretycznie już jej tam nie ma, także fajnym rozwiązaniem tutaj jest użycie nieco innej jej formy tego składnika.

Zastosowanie: Serum planuję stosować wieczorem na określone partie twarzy - szczególnie policzki i nos. Liczę na to, że produkt dobrze będzie współgrać z moją dotychczasową 'rutyną' związaną z demakijażem i nakładaniem kremu bądź olejku.

Pojemność: 30 ml
Cena: 68 zł


2) Krem kolagenowy, BANDI

Nieustannie poszukuję kremu, który sprawdzi się u mnie pod makijażem. Dotychczas w tym celu stosowałam krem Bambino i po wielu nieudanych próbach zawsze do niego wracam. Mam nadzieję, że przedstawiony przeze mnie produkt sprawdzi się również w tym aspekcie.

Krem przeznaczony jest do stosowania na dzień i na noc.

Producent zapewnia:
- nawilżenie,
- wygładzenie,
- głęboką odnowę, 
- odżywienie,
- łagodzenie podrażnień.


Zastosowanie: Krem planuję stosować głównie na dzień, chciałabym, aby działał nawilżająco oraz fajnie współgrał z makijażem.

Pojemność: 50 ml
Cena: 46 zł



Jestem ciekawa działania kosmetyków i samej marki BANDI, o której już wiele słyszałam. Same opakowania produktów i działania marki wydają się bardzo estetyczne, profesjonalne i na wysokim poziomie. Zamówienie dotarło ekspresowo. 
Kompletnie nie wiem czego się spodziewać, ale liczę na to, że będę zadowolona z ich zastosowania.

Chciałabym poznać Waszą opinię na ten temat. Miałyście kiedyś te kosmetyki?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe