Krem do rąk z aloesem, olejem kokosowym i awokado, Ceano Cosmetics / Spa&Fit

08:56

Od kremów do rąk nie wymagałam nigdy wiele, moje dłonie nie sprawiały kłopotów, a skóra na nich była dosyć wytrzymała... do tej zimy. Okres jesienno-zimowy, w tym roku był przepiękny, jednak wykonywane prace na dworze, przy silnym wietrze, a także wykonywanie fotografii zimowych bez ochrony przed zimnem odbiły się na ich kondycji totalnie.

Wśród moich kosmetyków pielęgnacyjnych pojawił się krem, który swoimi składnikami zawładnął moim sercem ;) a później było już tylko lepiej! Przedstawiam Was recenzję Kremu do rąk, Ceano Cosmetics pochodzącego ze strony z kosmetykami Spa&Fit.



Jak na krem do dłoni bardzo przyjemny skład: Aqua, Persea Gratissima Oil, Caprylic/Capric Trigliceride, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Polygrycelyr -3 Methylglucose Distearate, Butyrospermum Parki Butter, Gryceryl Stearate, Sodium Lactate/Sodium PCA/Glycine/Fructose/Urea/ Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Stearyl Alcohol, Aloe Barbadenis Extract, Panthenol, Cyclomethicone, Parfum, Methylchloroisothiazollinone, Methylisothiazolinone.


Opakowanie: estetyczne, poręczne, przypomina metalową tubkę, jednak podejrzewam, że wykonane jest z plastiku gdyż, jest bardzo giętkie i łatwo wydobyć z niego pożądaną ilość produktu.
Jest ono dosyć nietypowe i to mi się w nim podoba, rzekła bym nawet, że wygląda dosyć ekskluzywnie :).

Konsystencja: gęsta, ale lekka.

Zapach: bardzo łagodny, delikatny, świeży - PIĘKNY! Wyczuwam w nim nuty kokosa jednak nie jest to słodka woń.
To jest mój zapach IDEALNY, właśnie takie lubię - mogę go nosić na sobie i czuć cały dzień!




Zastosowanie i działanie:
Krem stosowałam rano i w ciągu dnia, nosiłam go nawet w torebce, aby umilał mi dzień :). Produkt ten:
- ma lekką konsystencję,
- pięknie pachnie,
- wygładza dłonie,
- nawilża,
szybko się wchłania, 
- nie pozostawia tłustej warstwy - po nałożeniu niemalże niezwłocznie można zacząć coś robić nie zostawiając w koło plam. Sprawdził się dzięki temu idealnie w dzień.
Przy tym wszystkim jest bardzo wydajny, gdyż do otrzymania odpowiedniego nawilżenia wystarczy naprawdę niewiele kremu.
Moje dłonie po użyciu tego cuda stają się bardzo delikatne, aksamitne w dotyku i nieco rozjaśnione, dzięki czemu wyglądają estetycznie.

Krem często stosowałam w połączeniu z grejpfrutowym peelingiem Ceano Cosmetics do ciała - nie pamiętam kiedy miałam tak gładkie dłonie jak właśnie po takim zabiegu.

Efekt nawilżenia utrzymuje się dosyć długo, jednak po opłukaniu dłoni szybko znika, wręcz wypłukuje się z rąk.

Ten krem bardzo uprzyjemnia mi dbanie o siebie o każdej porze dnia, zapach jest BARDZO przyjemny, a działanie przyzwoite!
Myślę, że co jakiś czas będę do niego wracać!


Cena: 27,80 zł na Spa&Fit

Co myślicie? :)

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe