Szminka Catrice, Ultimate Colour

11:02

Czas na kolejną z moich zdobyczy kolorówkowych. Stała się nią szminka Catrice Ultimate Colour w odcieniu 320 -  Kiss Kiss Hibiscus, która swoim koralowym odcieniem podbiła moje serce.


Szminka jest doskonała!
Nie przesusza ust. Nie jest klejąca. Matowa. Właściwie nie czuje się jej na ustach. Nie jest łatwo ją zetrzeć. Utrzymuje się bardzo długo, jakby trochę wpija się w skórę ust. Kolor schodzi dosyć równomiernie.
Kolor jest intensywny już po jednym muśnięciu warg.





Efekt po zastosowaniu:


Kusi mnie jeszcze szminka w kolorze fuksji (jakiś ciemniejszy róż) choć wiem, że to jest tylko moja próżna chęć posiadania, gdyż nie lubię zbyt często stosować koloryzujących szminek.
Zmuszona jestem stwierdzić, że pomimo olbrzymiego wrażenia jakie wywarły na mnie właściwości tego produktu znów wolę bardziej naturalny efekt, ale raz na jakiś czas jak najbardziej można zaszaleć ;).

Jak podoba się efekt osiągnięty przy pomocy tej szminki?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe