Poznajmy się od kuchni - Smoothie bananowe z migdałami i masłem orzechowym

20:56

Tyle razy słyszałam o tym 'wynalazku', ale za każdym razem myślałam: "Hm... słone masło orzechowe i banan - niieee, to nie może współgrać ze sobą. Nie chce nabawić się niestrawności".
Jednak ostatnio stwierdziłam: "Zaryzykuję!"
Było warto. Jestem fanką wszelakiego rodzaju orzechów, więc dodałam także migdały!

Oto przepis na jedną porcję:

banan
duża łyżka masła orzechowego
łyżka siemienia lnianego
łyżka soku z cytryny
łyżeczka miodu
pół szklanki mleka
kilka migdałów

Wszystko dokładnie blendujemy.




Zamiennikiem miodu może być ostatnio tak modny syrop z agawy, jednak nie należy stosować go zbyt często, ponieważ jak ostatnio się dowiedziałam może okazać się szkodliwy.

Spróbujcie! 
Smacznego!

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe