Nowości pielęgnacyjne / Spa&Fit

10:43

Strona Spa&Fit pozytywnie zaskoczyła mnie nie raz, zarówno asortymentem, estetyką jak i szybkim działaniem, tym razem było tak samo!

Niespodziewana paczka, niemalże niespodzianka dotarła dwa tygodnie temu, a radość wciąż trwa, gdyż znalazłam w niej produkty, które już od jakiegoś czasu za mną chodzą, a mianowicie:

1) Lekki balsam do ciała Clochee, który od razu postanowiłam wypróbować.
2) Rozświetlający żel do ciała Ceano Cosmetics nadający się w moim odczuciu na większe wyjścia.
3) Balsam rozgrzewający do masażu rosyjskiej receptury C&V.


Skład balsamu oparty jest na wodzie różanej dzięki czemu jego działanie ma być kojące, uelastyczniające oraz nawilżające. Bardzo podobają mi się pierwsze miejsca w składzie także pod tym względem już sam kosmetyk mnie zadowala.

Już teraz po tygodniu stosowania muszę powiedzieć, iż osiągam przy jego użyciu satysfakcjonujący poziom nawilżenia, który długo się utrzymuje, jednak zapach muszę określić jako dziwny - pieprzowy, sosnowy - trudno sprecyzować... nie jest mimo wszystko drażniący.


Rozświetlający żel do ciała widziałam już na jednym z blogów, podobał mi się efekt jaki dawał, jednak dla mnie nie jest on na co dzień. Myślę, że idealny będzie na większe wyjście letnim wieczorem bądź zimą w okresie rozpoczęcia karnawału :).

Sam balsam rozgrzewający do masażu ciała nie jest mi znany nawet z widzenia, jego właściwości wydają się być przyjemne, jednak jeżeli ma rozgrzewać zatrzymam go na chłodne jesienno/zimowe wieczory.

Zapraszam do odwiedzenia sklepu:


You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe