Klasyczny zegarek / OTIEN

07:47

Dziś chcę Wam zaprezentować mój nowy nabytek jakim jest klasyczny czarno-złoty zegarek ze strony OTIEN.
Przeglądając asortyment sklepu natknęłam się na wiele propozycji kuszących oko od kolczyków poprzez bransoletki i wisiorki, aż własnie po zegarki, które od roku bardzo chętnie noszę.
Choć często podobają mi się wszelakiego rodzaju abstrakcje, intensywne kolory i wzory sama najczęściej sięgam po klasyczne, stonowane elementy w stroju - mój wybór zatem padł na właśnie ten dodatek.


Pasek przy zegarku wykonany jest z połyskującej, czarnej a'la skóry a biała tarcza wzbogacona jest o metalowe przedziałki i stalową obręcz w kolorze złotym. 
Myślę, że jego klasyczny, minimalistyczny styl pasował będzie do wielu stylizacji.


Zegarek nosi się bardzo wygodnie - nie rozpina się, nie przesuwa. Nie jestem w stanie ocenić jeszcze jego trwałości, ale jak na swoją cenę wykonany jest dosyć solidnie.
Miałam już dwa zegarki takiego typu i towarzyszyły mi dwa sezony, później paseczki zaczęły się nieco przecierać i kruszyć w miejscu zapięcia - mam nadzieję, ze w tym przypadku tak nie będzie :).



Marka do zamówienia dodała również gratis w postaci uroczych kolczyków - z pewnością zagoszczą u mnie jako dodatek w te ostatnie letnie dni :).


Ten Zegarek damski klasyczny to 59 zł w sklepie OTIEN.

Jak Wam się podoba?
Myślę, że spodoba się każdemu ze względu na prostotę i nieprzekombinowanie :).

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka!

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe