SOS dla skóry / Help4Skin

14:39

Dzień dobry!
Dziś chciałabym Wam pokazać kilka farmaceutyków, które od dłuższego czasu goszczą w mojej apteczce. Gdy zapoznawałam się z produktami Help4Skin Polpharma były one dla mnie zupełną nowością, jednak doskonale trafioną gdyż w mim domu tego typu zestawy ratunkowe są bardzo mile widziane.
Jestem mistrzynią w przypadkowym wyrządzaniu sobie krzywdy, także produkty Help4Skin przetestowałam bardzo dokładnie, do testów przyłączył się również mój mąż, który co jakiś czas przybiegał do mnie z wołaniem o ratunek w sferze ran i zadrapań.


Zacznijmy od początku. 
Produkty Help4Skin są tymi, które kierowane są do osób borykającymi się z drobnymi ranami, otarciami oraz oparzeniami. W obecnym, upalnym, letnim czasie stają się ukojeniem dla skóry poparzonej promieniami słonecznymi.

Help4Skin Gojenie Ran (większej pojemności) jest to żel zamknięty w estetycznym opakowaniu w postaci metalowej puszki z precyzyjnym atomizerem. Kierowany jest ku leczeniu otarć, ran oraz odleżyn.
Żel Gojenie Ran o mniejszej pojemności znajduje się w niewielkiej odkręcanej tubie, dzięki której wygodnie można dozować produkt. Dedykowany jest on osobom, które chcą doprowadzić do właściwego przebiegu gojenia zadrapań, skaleczeń, otarć i pęknięć skóry zapobiegając bólowi, zmniejszając ryzyko powstania blizn oraz dostania się drobnoustrojów.

Help4Skin Gojenie Oparzeń jest to delikatny żel zamknięty w masywnym opakowaniu z pompką, dzięki, której precyzyjnie za pomocą naciśnięcia wydostaje się odpowiednia ilość preparatu. Posłuży on osobom, które w skuteczny sposób poradzić sobie chcą z poparzeniami słonecznymi, złagodzić ból, zapewnić poparzonej skórze efekt chłodzenia oraz doprowadzić do bezpiecznego jej zagojenia.

Zapach produktów jest mało wyczuwalny, ale przyjemny.


Zadaniem przedstawianych tutaj farmaceutyków jest zapewnienie poprawnego przebiegu gojenia się ran i oparzeń oraz doprowadzenie skóry tych miejsc do pełnej regeneracji.

Doświadczenia jakie zebrałam używając preparatów leczniczych Help4Skin w leczeniu ran pozwala mi twierdzić, iż faktycznie odczuwalny jest silny, niemalże natychmiastowy efekt przeciwbólowy, co zauważył również mój mąż przy stosowaniu na ranę palca. Przy stosowaniu produktu rany nie jątrzyły się, nie ropiały, łatwo się goiły, nie powstawały w koło nich charakterystyczne czerwone obwódki oznaczające zaostrzenie, zakażenie.

Jeżeli chodzi o stosowanie farmaceutyku na oparzenia, zdarzyło mi się ono jak do tej pory dwa razy: w kojeniu poparzonej słońcem skóry na ramionach oraz rany po oparzeniu rozgrzanym rusztem piekarnika. w przypadku poparzenia dotyczącego opalenizny żel skutecznie znieczulił miejsce podrażnienia, a w trakcie gojenia nie doszło do nieestetycznego schodzenia skóry. Jeżeli chodzi o druga ranę skutecznie łagodził i chłodził, ponadto mam wrażenie, że blizna brzydko nie ściemniała jak zdarzało się to do tej pory.


Podsumowując uważam, że warto mieć produkty Help4Skin w swojej podręcznej, domowej apteczce, zwłaszcza, że są dedykowane nie tylko osobom dorosłym a także dzieciom po 2 roku życia, dzięki czemu możemy koić drobne bóle tych, których kochamy najmocniej :-).

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Chętnie poszukam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych kosmetykach

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Subscribe