Fotoksiążka / Printu

12:48

Dzień dobry!
Kilka wiosennych dni bogatych w promienie słoneczne zmagazynowało we mnie mnóstwo pozytywnej energii, którą wzbogaciła dodatkowo bardzo miła przesyłka, w której zawarłam to co dla mnie ważne i najcenniejsze - wspomnienia minionego roku naszego życia w powiększonym gronie rodzinnym :-).
Z tej właśnie okazji chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami dotyczącymi fotoksiążki ze strony Printu.


Fotoksiążka dociera do nas bardzo estetycznie zapakowana w tekturową kopertę, która chroni przed  ewentualnym zniszczeniem.
Sam efekt wizualny po otworzeniu opakowania jest pozytywny w odbiorze. Książka zachwyca delikatnością barw, twardą, porządną oprawą i cienkimi, ale wciąż dobrej jakości, stronami.

Jak tylko ją zobaczyłam ucieszyło się moje oko ze względu na estetykę wykonania, ale też i serce, bo w jej wnętrzu, przy pomocy barwnego druku zatrzymano wiele pięknych chwil, których doświadczyłam. Na widok tak ładnej rzeczy pomyślałam także, że to doskonały sposób na oryginalne podziękowania dla rodziców, którzy fotografie cenią niezwykle mocno.


Samo zaprojektowanie spersonalizowanej fotoksiążki jest niezwykle łatwe, jednak by uzyskać miły dla oka efekt trzeba poświęcić temu odrobinę czasu.
Program do projektowania na stronie sklepu jest dostosowany zarówno do osób, które nie poruszają się zbyt sprawnie w świecie elektronicznym a także tych, które w tej dziedzinie czują się bardziej zaawansowane.

Pośród wielu gotowych szablonów można wybrać ten idealny dla siebie, ponadto w sytuacji, gdy mamy potrzebę zmian można je wprowadzać na bieżąco bez żadnego problemu. Po utworzeniu konta na stronie projekt można zapisać w dowolnym momencie i kontynuować jego wykonanie w dogodnej dla nas chwili.

Zdjęcia wybierane do projektu można zamieszczać bezpośrednio z dysku, ale też nawet z platform internetowych, portali społecznościowych, przy czym jest to naprawdę szybkie.
Podczas tworzenia swojej pamiątki w postaci fotografii w postaci książki mamy wciąż bezpośredni dostęp do zbuforowanych już zdjęć i ich podglądu.



Uważam, że stworzenie fotoksiążki niemalże własnego autorstwa jest czymś wspaniałym, to dobry pomysł na zatrzymanie przez nas ulubionych wspomnień. Zalegające na dysku fotografie są bardzo ulotne, rzadko do nich zaglądamy, wystarczy jedno kliknięcie by je utracić, dlatego warto jest skorzystać z możliwości druku w tak oryginalnej formie.

Jestem mile zaskoczona efektem jaki uzyskałam poprzez tworzenie własnej fotoksiążki, jest w tym nawet odrobina dumy, że samodzielnie tworzy się odrobinę wspomnień w tak ładnej postaci.

Taka fotoksiążka to doskonały sposób na prezent, a między innymi na podziękowania dla rodziców

You Might Also Like

4 komentarze

  1. piękna, też mam taką i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zamówiłam taką książkę, czekam właśnie na nią;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Fotoksiążka – najlepszy prezent na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe