Idealne buty na sylwestra / stili.pl

08:40

Dzień dobry! 
Mam nadzieję, że w ferworze przedświątecznych przygotowań znajdziecie chwilę na zapoznanie się z dzisiejszym wpisem, a jest to artykuł wart zobaczenia, ponieważ zbliżają się święta, a za pasem też mamy sylwester, a co jest z tym związane - wybór stroju a przede wszystkim wygodnych i pięknych butów, aby moc bez przeszkód bawić się całą tę wyjątkową noc. 

Mam dla Was dobrą wiadomość, gdyż dobrze wyprofilowane szpilki w preferowanych przez siebie kolorach oraz modelach znajdziecie na stronie STILI.PL pod adresem https://stili.pl/pol_m_BUTY-DAMSKIE_SZPILKI-CZOLENKA-192.html.


Sama się o tym przekonałam, ponieważ zamówiłam na tej stronie zimowe kozaki za kolano, których w sklepach stacjonarnych szukałam bardzo długo bez pożądanych efektów, a tutaj - szybciutko, przyjemnie i od razu to czego oczekiwałam. 
Nie mogłam się jednak oprzeć także ślicznym szpilkom do których mam ogromną słabość (która z nas nie ma;)). Nic tak nie uwidacznia atutów sylwetki jak odpowiednio dobrane buty na wysokim obcasie.



Ja postawiłam na szarość, ponieważ według mnie pasuje do wszystkiego nawet w razie zmiany koncepcji dotyczącej stroju sylwestrowego, jednak przeglądając asortyment strony widziałam mnóstwo modeli w pięknych soczystych kolorach, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.



Jakość butów jak na bardzo korzystny przedział cenowy w jakim się znajdują okazała się fenomenalna. Te które wybrałam wykonane są z imitacji naturalnego zamszu, niemniej jednak jest ona wizualnie bardzo bliska skórze, łatwo się nabrać. Materiał jest miękki i przyjemny w dotyku, co wpływa na dobre ułożenie stopy.


W zależności od miejsca zabawy dobrze jest mieć ze sobą nie tylko odkryte szpilki, ale i takie, które pozwolą bez ryzyka zmarznięcia oglądać fantazyjne fajerwerki na zewnątrz lokalu. Dlatego też warto postawić na wciąż eleganckie, ale nieco ocieplane, kryte botki. My kobiety jako zawsze zapobiegawcze i przewidujące w miarę możliwości zazwyczaj mamy ukrytą drugą parę butów na wszelki wypadek, a wiec może i taką wypatrzycie na stili.pl. 

Ja ze swojej strony polecam tutaj internetowe zakupy, ponieważ przesyłka zrealizowana była ekspresowo, a i jej efekty są bardzo zadowalające. Spróbujcie! Jeszcze macie czas do sylwestra.

Pozdrawiam ciepło, Strudelka :-)

You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe