Miesiąc w zdjęciach

17:05

W ostatnim czasie skupiałam się głownie na tym co lubię najbardziej -  dbaniu o moich najbliższych. wpadłam już w nieco lepszy rytm organizacji czasu z maluszkiem i powróciłam do kulinariów, wypieków, fotografowania oraz dbania o naszą domową przestrzeń.





Zapach w domu jest dla mnie bardzo ważny, nie tylko zimą, ale też latem dlatego wybrałam do niego zapach różany, który kojarzy mi się z tym okresem.


W moim ogródku rozpoczyna kwitnienie lawenda, którą bardzo sobie cenię zarówno jako ozdobę w ogrodzie, ale także, po zbiorach, w domu.

Bardzo lubię dbać o rośliny na zewnątrz, muszę grzebać w ziemi - to mnie odpręża dlatego też prężnie rozwijam podwórkowe zasoby kwiatowe.


Jak wy spędzaliście ostatnie tygodnie? :) 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ciasta wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Pachnąco i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ale fenomenalne zdjęcia! Z jednej strony zachwycam się fotografiami, z drugiej tym, co na nich się znajduje :) Ja w ostatnim czasie też stałam się fanką świeczek zapachowych, ale kupuję sobie póki co tealighty z biedry :P
    A lawendę uwielbiam również pod każdym względem, jednak chyba najbardziej cenię ją jako wdzieczną modelkę, zawsze pięknie wychodzi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe