Zakupy RoseGal

08:56

Każdy na wiosnę ma ochotę odświeżyć swoją szafę i wyposażyć ją w odrobinę koloru. Ja w przypadku zakupów na stronie RoseGal postawiłam na pudrowy róż, który przeplata się z moją ulubioną neutralną szarością w postaci lekkiego kardiganu oraz duetu torebki i portfela. 
Nie zabrakło także wzorów, a mianowicie prostej, zwiewnej bluzki z motywem gwiazdek.



Bluzka jest bardzo przyjemna w dotyku, wykonana ze zwiewnego materiału, idealna na wiosnę pod jakąś narzutkę, a solo proponowałabym nosić ją w sezonie letnim ze względu na to, że jest cieniutka, a jej rękaw krótki, wykładany.
Cena: BLUZKA W GWIAZDKI



Portfel wykonany jest z miłego w dotyku, miękkiego materiału skóropodobnego. Bardzo podoba mi się jego kolor pudrowego różu oraz czarne wnętrze, które sporo pomieści ;).
Cena: PORTFEL PUDROWY RÓŻ


Mała torebka na ramię wygląda bardzo modnie i estetycznie. Jest całkiem dobrze wykonana, myślę, że będzie świetnie pasować do lekkich wiosennych/letnich stylizacji.
Cena: SZARA TOREBKA


Bardzo fajnej jakości kardigan, niczym nie ustępuje tym z popularnych sieciówek. Podstawa z lekkiego materiału z lajkrą, dodatek ozdobny z delikatnego szyfonu. Myślę, że będzie dobry w utrzymaniu, gdyż tego typu materiały po dobrym roztrzepaniu osuszeniu nie wymagają pracochłonnego pracowania.
Cena: KARDIGAN Z SZYFONEM PUDROWY RÓŻ

Na koniec HIT do którego się przymierzam, a mianowicie sukienki w kratę: PLAID SHIRT DRESS

Podsumowując, mając na uwadze ceny produktów muszę stwierdzić, że ich jakość jest całkiem niezła, traktuję je jako fajne dodatki do mojej garderoby, które często ulegają rotacji. 
Jeżeli chodzi o ubrania filarowe, takie na których opiera się moja garderoba staram się wybierać je indywidualnie/podczas osobistych zakupów, nie podczas zakupów online, niemniej jednak w tym przypadku jestem zadowolona z tego co przypłynęło zza mórz ;).

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Torebka bardzo mi się podoba, chyba się na taką skuszę :) Portfel też bardzo mi się podoba, wygląda na porządny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kupować nowe torebki i portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy.
    Wszystko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rzeczy wybrałaś :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama szykuje sie na odswiezenie garderoby :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe