Letnia pielęgnacja twarzy z Gly Skin Care / Diagnosis

19:38

Przyszedł moment na podsumowanie zastosowania kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy służących mi przez ostatnie tygodnie. Jak już pisałam wielokrotnie produkty Gly Skin Care silnie przypadły mi do gustu i z przyjemnością sięgnęłam po kolejne elementy kosmetyczne jakie oferuje. W produkty zaopatruję się na stronie Diagnosis, która w swojej ofercie ma zarówno kosmetyki marki jak i sprzęt, którego użycie ma na celu dbanie o zdrowie i urodę.


Produkty jakich miałam okazję używać możecie zobaczyć na załączonych fotografiach, są to:
- Krem do twarzy z filtrem 30 Super Sunblock.
- Delikatny płyn do mycia twarzy z kwasem glikolowym CleanStep.

Jeżeli chodzi o KREM, na wstępie muszę zaznaczyć, iż zdobył moje zaufanie już pierwszego dnia, gdy użyłam go w dosyć nietypowy sposób i nieco niezgodny z jego przeznaczeniem, ponieważ podczas wyjścia na ostre słońce zabezpieczyłam przy jego użyciu znamiona aby nie były wystawione na bezpośrednie działanie promieniowania słonecznego - w ten sposób przekonałam się o skuteczności filtra zapobiegającego zbyt intensywnemu opalaniu.

Konsystencja: gęsta, ale dosyć lekka.
Zapach: delikatny, przyjemny.

W sugerowanym zastosowaniu na twarz krem oczywiście stosowałam na dzień pod makijaż mineralny. Poza skutecznością blokującą UVA/UVB dużą jego zaletą jest brak bielenia cery, co bardzo często drażniło mnie w tego typu produktach.
Krem przyjemnie nawilża skórę, jednak jej nie przetłuszcza, nie powoduje świecenia się cery i nie posiada nieprzyjemnego filtrowego zapachu, jest delikatny, ale skuteczny w działaniu.

Poza zastosowaniem pod makijaż, krem towarzyszył mi podczas opalania, gdzie efektywnie blokował zbyt ingerujące promieniowanie słoneczne.


Kolejnym pomocnikiem w letniej pielęgnacji okazał się DELIKATNY PŁYN DO MYCIA TWARZY, jego konsystencję określiłabym jako rzadki krem/żel, zapach jest łagodny, mało wyczuwalny, niemniej jednak nie należy do tych, które rozpieszczają zmysły :).

Żelu używałam i nadal używam (jest przyjemnie wydajny pomimo użycia trzech pompek przy każdym zastosowaniu) w celu usunięcia makijażu oraz wszelkich zanieczyszczeń z twarzy po całym dniu. Żel jest delikatny, nie powoduje pieczenia, a w żadnym wypadku podrażnień. 
Kosmetyk ten bardzo dobrze radzi sobie z domywaniem makijażu oka oraz usuwaniem kosmetyków mineralnych użytych na dzień. Nie przesusza, niemniej jednak przy mojej suchej cerze zawsze używam kremu nawilżającego po procesie oczyszczania.

Podsumowując kosmetyki Gly Skin Care podtrzymały moją dobrą opinię o nich. Lubię w nich delikatne działanie, co w przypadku mojej wrażliwej/naczynkowej cery jest bardzo istotne.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ten żel chętnie sprawdziłabym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sprawię sobie taki żel, kiedy skończy mi się La roche possay i avene ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn domycia trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, jestem pod wrażeniem ;)

    Zapraszam również do mnie kochana !!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe