Inspiracje świąteczne

16:12

Dziś przychodzę do Was z dawką moich radości przedświątecznych. To już ostatni dzwonek na zaplanowanie i wykonanie świątecznych ozdób, a i napawanie się tym wyjątkowym klimatem okresu świątecznego.
Spójrzcie czym ja będę cieszyć oko w te święta :).



Obecnie zakochana jestem w moich lampionach ręcznie wykonanych przez mojego męża. Marzę o chwili, gdy staną na naszym tarasie.
Takie latarenki potrafią stworzyć wspaniały nastrój, a zarazem przy użyciu silniejszego płomienia świec przytulnie rozświetlić pomieszczenie.
Już sama odnoszę wrażenie, że zaczynam Was nimi katować, no ale taki widok nie może się znudzić! Prawda? ;)


Wyłożyłam wnętrze lampionów gałązkami świerku, sosny i jałowca – rozgrzane płomieniem świecy oddają miły, leśny, żywiczny zapach. To dobry sposób, jednak należy mieć na uwadze ostrożność by nie zajęły się ogniem, są to elementy żywiczne więc łatwo się palą..


Czerwień to kolor, który lubię wyłącznie zimą - skutecznie odmienia wówczas mieszkanie i dodaje życia neutralnym, lubianym przeze mnie beżom, brązom, szarościom i bieli.


Własnoręcznie wykonane Cotton Balls to wiele radości i satysfakcji z działania, ale także późniejszy zachwyt wizualny!




Gorąca herbata to dla mnie nieodłączny element dnia jesienią, zimą, wiosną, ale i latem :). Okazyjnie i kawa.







Do herbaty też musi coś być.



Naturalne ozdoby z drewna, filcu i suszonych owoców są urocze i w swój skromny, ale gustowny sposób skutecznie zdobią. Zawisły dziś na choince - jest naturalnie, czyli tak jak lubię! 


Z nosem pod kocem, z kubkiem herbaty porządkując i dbając o mieszkanie i bliskich mogę spędzać dłuuugie zimowe wieczory :).



A jak Wy celebrujecie przedświąteczny czas? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe