Odrobina ciepła

18:23

Jesień i okres przedświąteczny to czas inspiracji, otulających wieczorów i cieszących oko połyskujących płomyków świec. Mi samej taki błogi, relaksujący nastrój zaczyna się udzielać i chcę z Wami się nim podzielić.
Poniżej przedstawię Wam kilka klimatycznych fotografii, które mam nadzieję sprawią, że poczujecie choć namiastkę ciepła i dobrego nastroju, gdy za oknem szaro i ponuro.



Jeżeli chodzi o jesienne nastroje być może w dużej mierze podobnie jak i ja odnotowujecie obecnie spadek formy i nastroju. Pogoda nas nie rozpieszcza, wielu dokuczają męczące przeziębienia i stany przygnębienia, jednak ja jestem zdania, że należy sobie umilać ten czas i otaczać się przyjaznymi, otulającymi elementami w mieszkaniu, które dadzą nam namiastkę odprężenia, optymizmu i wrażenia ciepła.
Na poranne niesnaski proponuję pobudzający zapach kawy bądź łyk ciepłej energetyzującej zielonej herbaty, wieczorem przywoływanie miłych odczuć przy pomocy mile kojarzących się nam zapachów, otulającego świtała świec, kieliszka grzanego, korzennego wina. Powiecie - drobiazgi - tak, jednak ja uważam, że umiejętność doceniania małych rzeczy składa się na udany dzień i uczucie choć przez chwilę pełnię życia :).



Uwielbiam fotografować napoje, zwłaszcza te, które kojarzą się z ciepłem i w okresie jesienno-zimowym.
Choć nie jestem silną fanką smaku kawy i nie stanowi ona mojego porannego koła ratunkowego czy też nocnej ambrozji, samo okazjonalne jej spożywanie jest dla mnie bardzo eleganckim i przyjemnym w odczuciu elementem dnia / niecodziennego. Picie 'ładnej' kawy nie cieszy w pośpiechu, jeżeli już mam okazję i chęć na taki dodatek uprzyjemniający dzień musi być ona estetycznie podana, a chwila ta stanowić ma moment odprężenia.



Mam nadzieję, że zrobiło się nieco przyjemniej i smakowicie! A teraz powiedzcie jak jest u Was? Celebrujecie małe przyjemności czy ta już dziś przysłowiowa 'kawa' jest u Was synonimem pośpiechu i utrzymania przy siłach?

Pozdrawiam Was ciepło? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe